{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

hører ikke fra ham.. {{forumTopicSubject}}

jeg har et lille problem jeg ikke ved hvordan jeg skal forholde mig til.

faden til min søn har ikke set ham siden den 22 nov, og jeg har ikke hørt fra ham siden 6januar. ikke en gang da m´frederik havde fødselsdag:( jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad der er bedst af gøre.

jeg har på en både lyst til af ringe og svine ham til, men hvad hjælper det..? men på den anden side har jeg det også fint med han ikke kommer her, men samtidig er jeg in´rteret over det..

skal lige siges vi gik fra hinanden før frederik blev født og kan har kun set ham 11gange siden. hvor nange af gange var på sygehuset, kun været og besøge frederik 5gange hjemme hos mig.

ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til faren.
håber der er nogle der kan hjælpe mig.

hilsen rikke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hører ikke fra ham..
  • #1   14. jun 2009 åhh sådan havde jeg det også for 5 år siden da jeg ikke hørte fra max far lige pludselig..
    nu efter en del år, har jeg fundet ham og har kontaktet ham..
    han har sent en gave til min søn og han kommer snart og besøger ham..
    det glæder vi os meget til. da mi søn har rigtig meget brug for sin far..

men det er jo helt op ti dig om du kan holde det ud.. er han int i at se sin søn. har han vist int for ham de gange han har væert der eller?

fordi jeg har billeder af min søns far med julelys i øjnene. så jeg er sikker på at han godt gider sin søn. men dengang var vi bare så meget uvenner at det ville gå mere ud over max end os selv. derfor blev det sådan at han ikke kom..

• #3   14. jun 2009 jeg ønsker for alt i verden af min søn skal kende sin far. jeg gider bare ikke det er mig der skal tvinge faren til af komme og se ham. de gange han har set frederik har han ikke været interesseret i ham men bare i af fortælle mig om alle hans nye kærester, og hvor godt han har det nu. og syntes ikke det er der for han skal komme. han skal komme fordi han gider sin søn og det virker ikke som må han gider når han ikke en gang selv kan ringe ellerskrive.

frederik er 14mdr snart.

• #4   14. jun 2009 ja ved bare hvor ked jeg ville blive på min søns vejne hvs han siger nej.

• #5   14. jun 2009 det kan jeg godt forstå, for hvor fedt er det lige..
    jeg syntes at du skal lade ham være.. og så kontakter han dig hvis han er int i at se sin søn..
    og så kan han få en chance til den tid.
    ved ikke llige hvor gamle i er. men det kan jo være fordi han ikke er klar til børn endnu..
    er frederik et planlagt barn?

• #6   14. jun 2009 elsker mine børn: frederik er ikke planlagt barn. men han har en søn for andet forhold som han ser. eller han så ham hvert fald da vi var sammen. så da jeg blev gravid mente jeg det ville gå fint når han havde prøvet det får.

jeg syntes lidt han skal komme til mig for det er mig der er kommet til ham de andre gange, han stoppede først med af skrive og ringe da jeg ikke gad ringe til ham hele tiden og hører hvornår han kom og besøgte frederik.

Kommentér på:
hører ikke fra ham..

Annonce