{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Billigt til salg {{forumTopicSubject}}

Nogen der vil købe min kæreste og søn?? For de er virkelig billigt til salg herhjemme lige nu...

Jeg magter det bare snart ikk mere.. Når vi når middag har ingen overskud til bette manden mere.. Når han skriger har jeg allermest bare lyst til at skælde ham ud og blive gal.. Blir så irriteret over det.. Og han er ellers den nemmeste, søde, dejlige baby man kan ænske sig.. Han fortjener det slet ikk.. Jeg har bare brug for at ha lidt "fri".. Jeg har snakket med kæresten om det 1000 gange, det hjælper bare ikk.. Når jeg fortæller jeg snart ikk magter mere og at jeg har brug for at ha lidt "fri" kigger han bare dumt på min og siger okay.. Han tror jeg har "fri" nok i lige og køre ind i Kvickly og hente en kasse NAN... Jeg vil så gerne aflastes en gang imellem, men han gør det ikk uden jeg spørg eller tvinger ham.. Vores forældre bor en times kørsel fra os, så det er ikk bare at sætte ham af hos dem en eftermiddag.. Og desuden gider svigermor ikk passe ham før han blir "sjovere".. Kælling.. Ikk noget der, jeg kan godt li min svigermor, meget endda, hun er bare ikk til en skid hjælp.. Min mor vil gerne hjælpe, men det er jo ikk så nemt når der er så langt..

Ved ikk hvor jeg vil hen med det her, er bare lidt irriteret.. Og så blev det hvis oss lidt rodet, så håber i kan finde rundt..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigt til salg
Kommentér på:
Billigt til salg

Annonce