{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

Sønnike "billigt" til salg.... {{forumTopicSubject}}

Puha puha min søn er godt nok billigt til salg lige i tiden smiley Han falder fint i søvn men de sidte 2 dage har været noget natteroderi.....

I nat vågnede han kl 01.15 og fik ham så til at falde i søvn igen og sov så til kl. 04.00 hvor kæresten så var inde og han faldt til ro igen men kl. 04.45 ville han ikke mere, LYS VÅGEN og røv pylleret fordi han jo slet slet ikke har fået den søvn han skulle ha smiley ØVØVØVØVØVØV

Så nu er han ude og putte smiley og så har jeg et røv træls barn resten af dagen fordi dagen bliver vendt op og ned smiley Han plejer tidligst at komme ud og sove omk. kl 9

smiley

Mon det er bissetænderne der er ved at komme?

VH Rikke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sønnike "billigt" til salg....
  • #1   20. jan 2009 åhh kender det godt det er så øv..

men du må for guds skyld aldrig lave sådan en over skrift igen..

min veninde er lige blevet udsat for at en eks sambo havde sat hendes søn til salg og har fået penge for det..
    så her forleden der stod et par uden for døren og krævede at få udleveret hendes søn..

tror du bare lige man får et sjok..

de var så heldigvis så forstående at de self ikke gjorde mere ballade ud af det og ventede pænt sammen med hende til politiet kom..
    og de tager det heldigvis meget alvorligt..
    og siger at det faktisk sker ret tit.. desværre..

nå men det var lige et side spring..

det kan sagtens være bisserne der er på vej..
    nogle børn mærke det mere end andre børn..
    har du sådan en køle bide ring?
    den kan godt hjælpe lidt hvis det er det..

du må sovet lidt nu hvor han er ude og sove..

• #2   20. jan 2009 Velkommen i klubben;-) vores har været vågen og pylret hele natten.. Håber, det er en tand, så er det nemlig snart overstået igen...

• #3   20. jan 2009 Puha en dum nat :-S ...

Dem har jeg også haft en del af de sidste par år med mine små unger !

Man har bare lyst til at sætte et frimærke i panden på dem og finde nærmeste postkasse !

Håber at han sover godt i nat !

• #4   20. jan 2009 apopro det med at vågne. Patrick er begyndt at vågne om natten og komme op til os for at sove videre. Vi lægger ham så ned i hans egen seng igen, men der går ik længe så kommer han igen. I nat kom han 3 gange, og da vi stod op til morgen, lå han ude på trappen og sov.
    Hva skal vi lige gøre ved det? Han er to år og 3mdr

• #5   20. jan 2009 hehe.. tænkte nok det var dig det havde lavet det indlæg smiley
    Men stakkels dig.. håber for jer at tænderne kommer frem og han begynder at sove igennem igen!
    Kram herfra smiley

• #6   20. jan 2009 Helene har generelt været rigtig nem, men mht. amning og nattesøvn/putning har hun været en mundfuld. Hun har faktisk ikke villet sove og hun ville helst ammes hele natten... Tossede tøs... Og sove i sin egen seng ville hun helst heller ikke. Så gik jeg i træning med at kunne putte hende uden at skulle amme hende i søvn. Det går godt nu og jeg stoppede amningen d. 29. dec. Måtte få piller for at stoppe mælken, for stoppe selv ville den ikke :-|

Så kom næste problem... Den sidste måned har hun fået den idé, at hun gerne ville puttes normalt omkring 19.30 MEN så vågner hun igen 1 - 1½ time senere og SÅ er der bal. Nu har hun nemlig fået en god lur, så hun er bare vågen og intet har kunnet gøre det! Så hun er endt med at komme op og har leget til det i hvert fald er midnat... SUK! Så i går sov hun længe til middag så derfor kom hun først i seng omkring 21 tiden... Okay fint nok tænkte jeg... Så må hun da sove videre, fordi nu er den jo der hvor hun plejer at vågne... Men nææ nej... Hun vågnede kl. 22.50!! Nix tænkte jeg. Hun havde for 1½ time siden fået en stor portion øllebrød fordi jeg ville sikre mig hun var mæt. Jeg gav hende så noget vand og nu ville jeg ikke være med mere. Hun blev puttet i seng og ved det lyder hårdt, men så måtte hun skrige. Gik så ind til hende igen efter 15 minutters tid. Og sådan gjorde jeg nogle gange. 1½ time efter... Sov hun... Og hun vågnede først kl. 8.25 til morgen smiley Håber det går noget nemmere i aften.

Hvordan plejer I at have jeres aftener og nætte? Ammer du stadig? Sover han normalt igennem?

Kommentér på:
Sønnike "billigt" til salg....

Annonce