{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kage
  • #1   3. jun 2013 Har ikke selv lavet den endnu, men næste gang jeg skal bage, vil jeg helt sikkert lave en regnbuekage :

Regnbue kage opskrift

Først skal du ud og indkøbe pastafarver. Det fås i forskellige netshops og vist nok også i Panduro og et par andre forretninger.
    Så rører du en lys kagedej sammen.
    Til kagen ovenfor har jeg brugt 7 farver, så jeg tager 7 skåle og deler dejen ligeligt op i dem. Så putter du farve i alle skålene og rører det godt igennem.
    Næste skridt er at tage en springform. Du vælger en startfarve og hælder forsigtigt dejen ned midt i formen. Næste farve hældes ned i midten og sådan fortsætter du til al dejen er brugt. Når dejen er brugt skal den bare i ovnen og så ser den ud som min

God fornøjelse!

profilbillede
  • #3   3. jun 2013 Popcakes! Det lavede vi til barnedåben og det var et kæmpe hit ved både børn og voksne. Regner med at skulle lave det til min datters fødselsdag i børnehaven. Kage forklædt som slikkepinde smiley

http://www.popcakes.dk/standard-kage-og-frosting-opskrift-popcakes

• #4   3. jun 2013 Ej, den ser godt nok uappetitlig ud den regnbuekage smiley lige som no name vil jeg sige gift kage- den er så god!

• #6   3. jun 2013 Daniella- så det er hormoner fordi man ikke er til regnbuekage? Haha smiley

• #7   3. jun 2013 Jeg syns også popcakes er total børnevenligt , dem her lavede jeg til en barnedåb og de var yderst populære hos både børn og voksne. De kan selvfølgelig pyntes i et mere børnetema agtigt f.eks pirater eller sommerfugle

profilbillede
  • #8   3. jun 2013 Nej det de ikke smiley jeg bagte en citronkage som grundmasse men mange bruger jo chokoladekage, jeg syns bare at citron spiller så fint op imod den lidt søde skal

• #9   3. jun 2013 Daniella- jeg synes nu det er meget relevant at vide hvad andre måske vil synes er lækkert/ mindre lækkert at få serveret. Og det med kommentarens, skulle det virkelig komme fra dig der flegner totalt når nogen siger noget til dig? Naah..

• #10   3. jun 2013 Daniella- hvis du vælger at tolke det som kritik er det jo dit valg- personligt ville jeg ikke spise en sådan kage- og jeg kom med et andet forslag. Om ts så vil bruge det eller ej, er op til hende, det var i hvert fald ment som et konstruktivt indlæg:)

• #11   4. jun 2013 Daniella det kan jeg jo ikke forhindre dig i at synes:)

• #13   4. jun 2013 Tania- for at sige det pænt- fis af med dig- jeg gider dig ikke, hvilket jeg har sagt til dig flere gange!

• #15   5. jun 2013 Daniella- fej for egen dør før du fejer for andres- tak smiley

• #16   5. jun 2013 Daniella- det er et forum med folk du ikke kender- lad være med at ligge for meget i noget smiley
    . Jeg holder i langt de fleste indlæg en pæn tone, men feks her med tania- jeg har bedt hende lade være med st henvende sig til mig et utal af gange gennem årene, og når konen bare ikke kan finde ud af det, så kan det være svært at at bibeholde den gode tone. Og så har folk en tendens til kun at huske de dårlige ting- jeg husker også dig bedst for at skrive rigtig grimt- men det synes du jo heller ikke du gør hele tiden vel?

• #17   5. jun 2013 Fint du fangede pointen smiley

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #19   13. jun 2013 Pædagogen og i andre hold venligst en ordentlig tone, ved godt dette indlæg er et par dage gamle nu, men det lyder som om dette er noget i gerne vil føre med i andre indlæg.
    Lige meget hvad man mener om hinanden forventes der en ordentlig tone fra alle og respekteres dette ikke må der komme konsekvenser i form af evt frysning.

• #20   13. jun 2013 Tori- jeg kan overhoved ikke tage det seriøst at du som ha, skriver i en debat der ikke har været aktivitet i, i over en uge.. Come on..

• Tori

#21   13. jun 2013 Armen så stop dog jeg skriver netop at jeg godt ved at den er nogle dage gamle.
    Og opdager vi ikke disse konflikter så brokker i jer også.

• #22   13. jun 2013 Præcis daniella..

• Tori

#23   13. jun 2013 Det var nu heller ikke det jeg gik efter. Skulle bruge noget om kage og fandt dette og derfor skrev jeg. Ungen beder jer om at gennemgå dette igen. Men at i skal holde en ordentlig tone trods uenigheder. Og det er sådan set lige meget om det er dette eller et andet indlæg. Som jeg også skrev i første indlæg.

Kommentér på:
Kage

Annonce