{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.461 visninger | Oprettet:

Hvornår andet end amning..??! {{forumTopicSubject}}

Altså lige meget hvor jeg læser på nettet så virker det til at jeg er helt unormal, jeg elsker at amme og hun bliver mæt af kun min mælk, men nu er hun 5 mdr. og nej jeg er ikke startet på grød, mos eller vælling og ser det egentlig heller ikke nødvendigt før hun er 6 mdr. som Sundhedsstyrelsen anbefaler.
Hvornår startede I på andet end MM? Og hvorfor?
http://www.sst.dk/Sundhed%20og%20forebyggelse/Ernaering/Amning.aspx

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår andet end amning..??!
  • #1   28. jan 2013 Her sagde sp at de anbefalede fuldamning til 6mdr hvis de blev mætte af det.. Det vil jeg oss gerne, er bare ikke sikker på det kan lade sig gøre da han allerede nu har problemer med at blive ordentlig mæt..

• #2   28. jan 2013 Jeg elskede også at amme Viktor, men 14 dage inden ham blev 6 mdr begyndte ham at vise tegn på at han var klar til rigtig føde.. Når vi sad og spiste aftensmad fulgte han simpelhen gaflen fra tallerknen og op til munden - kom jeg gaflen over i nærheden af hans mund sad han og åbnet munden og var klar til mad smiley så derfor begyndte jeg, han skulle så starte i dp som 8 mdr så derefter stoppede amning rimelig hurtigt da han var så glad for mad... smiley

Mille derimod ammer jeg kun aften og nat da jeg ikke har lyst at amme på heltid, jeg vil have mulighed for at give hende til sin far også kan mig og Viktor lege uden forstyrrelser.. Men hvis hun selv kunne vælge vil hun gerne ammes fuldtid og ikke have flaske..

Så forsæt du bare - hun skal nok sige til når hun vil andet end brystet... smiley

• #3   28. jan 2013 Hun har her for 14 dage siden været i en lille periode med flere gange vågen og mere sulten men jeg gjorde bare som ved de andre appetitspring, Amme, amme, amme og amme, og nu er de fyldt med mælk igen.. Silje er også meget interesseret i maden og når vi spiser og har smagt lidt gulerod og drikker vand af en kop..

• #5   28. jan 2013 Nej det er 6 mdr fuld amning og 12mdr delvis amning..

• #8   28. jan 2013 Jeg fuldammede til han var omkring 8 måneder men der har så også været en masse med ham, og han var slet ikke klar til mad inden. Og jo de anbefaler at man fuldammer indtil de er 6 måneder, så synes du skal fortsætte hvis det fungere godt for jer smiley

• #9   28. jan 2013 Da Magnus var 3 ½ måned måtte vi til at give kartoffelmos et par gange om dagen udover MME for at han blev mæt..

Kommentér på:
Hvornår andet end amning..??!

Annonce