{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

hvornår ? {{forumTopicSubject}}

har kigget i andre indlæg og overskrifter og synes ikk jeg lige kan finde noget...

min datter fik pludseligt feber her til formiddag og har haft det lige siden, sikkert haft det lidt tidligere hvor den ikke har været så høj, men da jeg tog hende ind efter kun at have sovet i max 1 time, var hun brandvarm og svedig på hoved, hænder og fødder, den har så ligget på min 38 siden da og nu ligger den på 38,7....

mit spørgsmål er så, hvor høj må feber være før de skal til læge, og vil jeg få andet at vide end at jeg skal holde hende lun, give hende masser af væske og bare hygge om hende hvis vi tager afsted ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvornår ?
  • #2   21. dec 2009 altså lægerne vil helst have den er 38,5-39 men når barnet ik er pyller ked af det osv vil de ik se barnet.. men lægerne kan ikke gøre noget.. hvis det bare er feber.. men når den når de 40-41 ville jeg nok kontakte lægen .. men det kommer også an på hvordan barnet er..

• #3   21. dec 2009 hun har været mega pylret hele dagen og har ikke villet lege, kun ligge og putte hos mor...

og hun har endvidere lige brækket hele den lile smule mad jeg havde fået i hende idag :S

Kommentér på:
hvornår ?

Annonce