{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amning og mad
  • Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #1   30. jul 2012 Det eneste jeg undgik da jeg ammede var meget stærk mad, og alkohol. Ellers spiste jeg, som jeg plejer.

• #2   30. jul 2012 Hvidløg må man da gerne spise bare i begrænset mængde og sådan er det med alt :0) alt med måde ellers kan de godt få ondt i maven !!!! Og det er de første 3 mrd man skal passe lidt på ellers har jeg spist hvad jeg ville :0)

• #3   30. jul 2012 Du må spise ALT, og du finder hurtigt ud af hvis baby får ondt i maven af noget du har spist så spiser man det ikke en anden gang! Så der er altså ikke noget man ikke må spise... Her reageret han kun på en meget stærk karry ret, alt andet kunne jeg spise uden problemer..

• #4   30. jul 2012 Jeg fandt ud af at hvis jeg spiste for meget mælke produkter så fik mikkel ondt i maven og sodavand da der er meget kulstyre i !!! Men ellers var der intet........

• #5   30. jul 2012 Altså jeg spiser et par fed hvidløg dagligt når jeg er forkølet, og det siger min datter intet til.. Min sp siger at stærk mad osv ofte kan være rart da det jo giver mælken lidt forskellig smag fra dag til dag.. Tror der er maaaaange meninger.. Prøv dig lidt frem og får baby mavekneb - så ved du jo typisk hvis du har spist noget du ikk plejer..

• #6   30. jul 2012 Appelsin juice giver de små dårlig mave hvis du drikker det smiley

• #7   30. jul 2012 Det kommer an på hvad du har spist igennem graviditeten, har du f.eks spist meget chili kan baby med stor sandsynlighed godt tåle det nu.

Du må spise alt med måde, jeg holdt mig ikke fra noget overhovedet. Kun alkohol.

• #8   30. jul 2012 Du må spise alt det du plejer smiley

jeg ændrer absolut ingenting ved min kost, og i dag laver jeg også helt almindeligt mad.

Vito bliver træt under maden, og gnider sig i øjnene, derfor får vi ikke chili til aftensmad, men ellers får vi alt. og han får gerne stærk chili til frokost, ligesom mig, samt masser af hvidløg og carry og alt muligt andet.

The sky is the limit!

• #9   30. jul 2012 min baby fik avs i maven da jeg drak sodavand og chokolade og jordbær, og de 3 ting nævnte min sp også som ikke så smart at spise, sammen med hvidløg men det fordi det gir mælken en sur smag, og løg giver avs...

men ellers prøv dig frem

• #10   30. jul 2012 Min datter fik ondt i maven når jeg spiste noget med hvidløg. Så det spiste jeg ikke når jeg ammede (det blev så til kedeligt mad der manglede hvdløg)
    Men du finder ud af hvad baby kan lig og hvad baby får ondt i maven af.
    Ps det tager tid før det kommer i mælken. Spiste nemlig hvidløgsost om morgen da jeg ammede, så da jeg skulle amme om aften fik hun ondt i maven smiley

• Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
    #13   30. jul 2012 Jeg spiser alt, og er meget glad for stærk mad.. Min søn har aldrig ondt i maven smiley

Kommentér på:
Amning og mad

Annonce