3.542 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

vælling til natten vælling til natten

hejsa piger

min datter på 9 mdr er begyndte og vågne om natten hun plejer sove igennem hun får 270 ml nan1 til sove på men ville vælling være bedre??

kan i fortælle mig hvordan det virker og mætter og får hun ondt i maven af prøve det??

hun får 270 ml nan til morgen kl 6 i hverdagen.

så får hun lidt morgenmad ved dagplejen

en hel rugbrød til middag

frugt til eftermiddag

3 kartofler en gulerod og kød til aftens mad kl 17

og 270ml nan kl 18.45

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vælling til natten
  • #1   3. apr 2012 Da Tristan var 3½ måned startede vi på rismelsvælling.. Det var fordi han gik fra at vågne 1 gang om natten til at vågne 1 gang i timen.. Det virkede at han fik det, og kom tilbage på en bedre søvnrytme..

• #2   3. apr 2012 Min datter har ikk fået ondt i maven af det, hun startede på majsvælling da hun var 2 måned.

Men syntes ikk majs vælling virkede mere mættende end alm mme, men for et stykke tid siden hoppede jeg over på havrevælling, det virker

• #4   3. apr 2012 hvordan laver i det eller kåøber man det lige som man køber nan???

• #5   3. apr 2012 undskyld jeg spørg men hvorfor gir i vølling til så små babser??

• #6   3. apr 2012 er du sikker på det er pga sult hun vågner???

det ser da ud til hun får rigeligt at spise i løbet af dagen og burde da vist ikke have behov for mere mættende.

hvor gammel er det hun er???

• #7   3. apr 2012 9 mdr he he ;O)

jeg tænker at det måske kan have en anden årsag, hvor længe har det stået på???
    kan hun være forkølet???
    have tænder på vej???
    for mange indtryk om dagen???

• #8   3. apr 2012 Jeg kan kun finde majs ælling i butikkernr, hvor køber i de andre?

• #9   3. apr 2012 Hvilken nan bruger du?

• #10   3. apr 2012 Har særtog brugt vælling kun mme og det fungerede fint smiley

• #11   3. apr 2012 Hvad tid bliver hun puttet til nat?

• #13   3. apr 2012 vælling mætter ikk mere end mme desværre. og hun tager da godt til sig så tror ikk hun er sulten hvis hun ikk spier om natten..

vores tøser som er 10mdr har de sidste 2 mdr vågnet en gang om natten for at få en flaske.

men de spiser og sover lige efter... og det er fordi der er tænder på vej op...

• #14   4. apr 2012 Jeg lavede selv rismelsvælling fra bunden.. Prøv at søg på det her i forum, mener der ligger nogle opskrifter..

Nej, vælling mætter ikke mere, men det mætter i længere tid.. Derfor det gives til børn der vågner sultne om natten.. Fordi de fordøjer mme'en hurtigere..

• #15   4. apr 2012 lægen har vi været til der ikke noget

hun har fået et par tænder igennem her for nylig

hun ikke forkølet

jeg bruger nan pro 1 for fik af vide det var det samme i pro 2 som i 1 af sundhedsp . i nat har hun heller ikke været vågen anden 1 gang for hun ikke kunne finde sutten men jeg kom til tænke da hun fik de to tænder vågnede hun samme tid og fik panodil og mælk og kom til tænke på om det måsje var blevet en vane for hende ?? hvor hurtig vænder de sig til og skal spise om natten vis det er ??? håber det bare et par nætter det skulle ståpå

• #16   4. apr 2012 Tænker at hvis hun spiser kl 17 og får flakse igen 18.45 så går der ikke lang tid fra aftensmad til hun får flasken... Prøv At trække den lidt... Hun er jo nok ikke så sulten der og så vågner hun istedet senere og er sulten

• #17   4. apr 2012 Dina
    Jeps hun fik det i samråd med mine to sundhedsplejesker, fordi hun var en kæmpe gylpe-barn og derfor skulle hun havde noget der mættede hende i længere tid. Fordi der står 6 måneder på pakkerne er fordi dem der ammer vil de havde til at amme længst mulig, Har selv snakket med Semper omkring det!

Jeg køber havrevælling i løvbjerg, men har også set det i føtex og bilka.

• #18   5. apr 2012 Mor til: det er så abosolut ikke det samme =)
    Der sammensætningen i pro 2 er anderledes end pro 1, hvilket du også vil kunne se hvis du læser indholdsfortegnelsen på 2'eren.
    1'eren er netop sammensat sådan at børn fra nyfødt-6mdr får det de har brug for, i 2'eren, er der bl.a. tilføjet stivelse fra fx kartofler og hvede som gør at den er længere tid om at blive fordøjet (i modsætning til 1 der max holder 5 timer) det har man gjort fordi børn fra 6mdr burde kunne sove igennem uden absolut at have behov for et måltid om natten.
    Desuden er 2'eren tilsat jern, så hvis barnet indtager 400ml i døgnet, behøves du ikke give det som ekstra tilskud..
    Så, nej det er IKKE det samme =)

• #19   5. apr 2012 mor til a det da underligt min sundhedsp sagde det hun spurgte hvad hun fik af mælk og jeg sagde nan pro 1 og det kunne jeg bare forsætte med pga der var det samme i men så vil jeg da helt klart købe nr 2

• #20   5. apr 2012 Altså du er velkommen til selv at læse bag p pakkerne smiley

• #21   6. apr 2012 jo tak men det har jeg faktisk ikke gjordt for jeg går da stærkt ud fra det rigitg hva min sp siger

Kommentér på:
vælling til natten

Annonce