{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.476 visninger | Oprettet:

Vælling til natten.... {{forumTopicSubject}}

...eller skal jeg fortsætte med at amme.

Ida er nu blevet et halvt år, her den 6. januar og hun er begyndt at vågne lidt flere gange i løbet af natten, så kan ikke finde ud af om jeg skal forsøge mig med vælling inden sengetid?!?!?

Hun er jo heller ikke vant til at sutte på flaske, så det bliver måske slet ikke så nemt at give hende vælling.

Hvad har i gjort?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vælling til natten....
  • #2   15. jan 2010 Synes bare hun får masser af grød.
    Hun får grød til morgen, grød til frokost, kartofler til aften....og så grød igen til natten??????

Der sker selvfølgelig ikke noget ved at prøve...

• #4   15. jan 2010 He he....det var til natten...at jeg kun ammer hende.

Hun får det der grød i løbet af dagen og så ammes hun ind imellem også.

Hvordan gør i????

• #6   15. jan 2010 Zacharias får vælling til natten og har gjort det længe og nu sover han fra kl. 22 (der får han flasken) til 06. bliver puttet hver dag kl. 19 og får så flasken der kl. 22. Super dejlig med en hel natte søvn. selvfølgelig ikke altid, de vågner jo af og til de små pus for at få sutten osv. he he

• #7   15. jan 2010 Ja hun må gerne får fuldkornsgrød og får det også sommetider i løbet af dagen.

Hmmm Stine, du har jo så god erfaring med vælling, men er Zacharias flaskebarn eller skulle du vænne ham til at tage flasken????
    Ida bruger ikke sut, så den savner hun ikke...

• #8   15. jan 2010 Zacharias er brystbarn, men det har aldrig været et problem at få ham til at tage flasken, men kan jo godt være det er lidt sværre for Ida da hun ikke bruge sutten :O)

• #9   15. jan 2010 Jeg har givet vores derng vælling i lang tid, og syne sikke det virkede, han vågnede op til tre gange om natten, så jeg prøvede med nan 2, og det hjalp, i sartene vågnede han en gang, og nu sover han igennem, jeg giver ham en flaske mellem 22.00 og 23.00, og så vågner han først mellem 7.00 og 8.00. Nogle gange skal jeg op og give ham sutten en gang om natten. Han kommer i seng mellem 19.30 og 20.00.

Nogle anbefaler også hjemmelavet vælling, det skulle mætte mere smiley

• #10   15. jan 2010 Vi har ingen god erfarring med vælling, tværtimod, vores datter sov dårligere på en flaske vælling end på sin mme. Jeg ville også forsøge med grøden hvis jeg var dig.

Kommentér på:
Vælling til natten....

Annonce