{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suppe 8)
  • #2   15. okt 2008 Thomassbabe : jeg har taget tomater med chili og med hvidløg ..
    Sys faktisk ikke den er stærk , men kan self smage det , men den skal jo os smage af noget .. Jeg er positiv overresket over den .. sys sq den er go smiley

• #3   15. okt 2008 Jeg har besluttede mig for at smide en potion i blænderen i morgen ..
    så det ikke er ens hver dag smiley

• #5   15. okt 2008 ku man evt få opskriften

• #6   15. okt 2008 Laila : jah to sec smiley

• #7   15. okt 2008 7-DAGS KUREN – FEDT FORBRÆNDINGS SUPPE-KUR

Denne diæt er oprindeligt for overvægtige- hjertepatienter, som skal tabe sig i vægt hurtigt og forberedelse til operation.

Diæten er hurtig og fedtforbrændende, og hemmeligheden er, at du forbrænder flere kalorier end du indtager. Den vil rense din krop for urenheder og give dig følelsen af velbehag.

Suppen kan indtages på alle tidspunkter af døgnet, hvis sult føles. Spis så meget af den, som du ønsker, og husk at jo mere suppe du indtager, jo mere vil du tabe dig i vægt.

SUPPEN:

6 store løg
    2 store peberfrugter (gul, rød ell. Grøn)
    1 stk. sellerihoved (eller bladselleri)
    1 skt. Hvidkål hoved
    2 ds. Hakkede tomater (chili tomater er super gode)
    2 stk. kylling kraft terninger

Tilsæt derudover gerne alle de krydderier du ønsker

Grøntsagerne skæres i tern, og kommes i en gryde, hvorefter dåse tomater samt kraft tern tilsættes. Tildækkes med vand, og bringes i kog i 10 min, derefter skrues der ned for varmen.
    Når grøntsagerne er møre er suppen færdig.

Der er imidlertid nogle ting som SKAL overholdes:

INGEN alkohol – da det indvirker direkte på det fedt du har i kroppen. Vent mindst 24 timer efter du har indtages alkohol, med at påbegynde diæten.

INGEN sukkerholdige og kulsyreholdige drikke må indtages – heller ikke danskvand eller kalorielette sodavand som light f.eks.

Drik KUN vand – usødet te – kaffe uden sukker og fløde – usødet frugtjuice og skummetmælk

IKKE noget mad, som er tilberedt i olie- smør og andre fedtstoffer, brød eller produkter som indeholder mel, sukker eller sødemidler af nogen art !!

DAG 1: - Spis KUN suppe hele dagen, og frugter !! Alle frugter kan indtages, UNDTAGEN bananer.
    Drik rigeligt af vand eller frugtjuice

DAG 2: - I dag må der kun spises suppe, og grøntsager. Spis grøntsagerne rå, dampet, kogt, grydestegt i væsken fra suppen, uden fedtstoffer selvfølgelig !! Undgå grønærter, majs og bønner.
    Til aftensmad må du belønne dig selv, med en stor bagt kartoffel, med LIDT smør, eller olie hvis det ønskes. Spis INGEN frugter denne dag.

DAG 3: - Denne dag er en kombination af de 2 foregående dage. Spis alt det suppe, frugt (- bananer) og grøntsager du kan. Men INGEN bagt kartoffel i dag. Du vil nu, hvis du har fulgt diæten til punkt og prikke, have tabt mellem 2,5 og 3,5 kg !!

DAG 4: - I dag må der kun spises suppe og bananer (dog MAX. 3 stk.). Drik kun skummetmælk og vand i dag.

DAG 5: - I dag er det steak – tomatdag ! Du må spise op til 350 g ”rent” kød, fisk eller kylling (uden skind!) og op til 6 stk. friske tomater (eller tilsvarende vægt i dåsetomater). Prøv at se om du kan drikke mindst 6-8 glas vand, for at skylle urinsyren ud af kroppen. Spis mindst en gang i dag, suppen !

DAG 6: - Steak – grøntsag dag ! Spis alt det rene kød du vil i dag (okse, fisk eller kylling uden skind), og alle de grøntsager du magter – suppen skal dog spises mindst en gang i dag.

DAG 7: - Suppen indtages mindst en gang i dag – derudover spises der alle de ris (brune ris ell. naturlige), og grøntsager du kan. Drik kun usødet frugtjuice og vand.

Efter disse 7 hårde dage, vil du nu (hvis du ikke har snydt!!), have tabt omkring 5 – 8,5 kg eller mere måske. Hvis du har tabt dig mere end 7,5 kg, skal der holdes 2 dages pause før du starter på diæten igen..
    Denne diæt kan bruges så meget du vil. Den er dog ret kedelig i længden, men ret effektiv hvis man ønsker at tabe sig i en fart.

• #8   15. okt 2008 tak for det

• #9   15. okt 2008 Sveske : Jeg har os kommet gulderødder i ..

Jah det er det , følger den jo så ikke helt ud , jeg har kun spist suppen idag , og en halv bolle .. Jeg har tænkt mig bare at spise ALT det suppe jeg overhovedet kan få ned og så bare frugt og måske et stykke brød eller en bolle i løbet af dagen og så alm aftensmad ..
    Så jeg ikke bliver træt af det , og vil heller ikke ødelægge min krop , da jeg ikke vejer så meget at jeg kan tåle og smide 8 kg på en uge smiley

Så håber på at det bare virker lidt ..
    Tæller os kaloier ud over suppen smiley

• #10   15. okt 2008 laila : så lidt så lidt smiley

• #11   15. okt 2008 jeg vil så sge jeg var på den, eller forsøgte... og jeg blev dårlig af den, hovedpine og kvalme da krop intet havde at arbejde med... men bruger så også min krop meget til hverdag så måske derfor... men jeg måtte stoppe midt inde i den...
    bare lige en advarsel da det ikke er alle den dur til, tabte så heller ikke noget på den og var på den i 4 dage...

men held og lykke med den... husk at passe på efter kuren er brugt for ellers ryger kiloerne på dobbelt så hurtigt som de kom af...

• Pernille N
    Pernille N Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 76
    #12   15. okt 2008 Er den bare super effektiv hos alle? og ikke kun hos dem der har født smiley ?

• #13   15. okt 2008 Mille den glade : ved ikke om du har læst hele tråden , men for midt og Milles vedkommende følger vi IKKE kuren .. Vi spiser blot suppen og tæller kcal ..

• #14   15. okt 2008 lullee : siger også kun hvad mine erfaringer er, har desværre kun negative erfaringer. og så lækker syntes jeg heller ikke sulten er. men vi jo alle forskellige... så det jo også forskelligt hvad vi kan lide og så hvordan vi spiser den og hvad vi ellers spiser... det var både kæresten og jeg der blev dårlig af den, men vi bruger også begge vores kroppe meget og vi spiste kun det der står i diæten for de første 4 dage og så måtte vi stoppe...

• #15   15. okt 2008 Mille : okay .. smiley
    Det skal du også have lov til --

• #16   16. okt 2008 Opdatering : Ikke noget hit at blendte suppen ..
    Den bliver alt for grynet til min smag ..

Kommentér på:
Suppe 8)

Annonce