{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.599 visninger | Oprettet:

Nytårs menu?? :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Hvad skal i have at spise i morgen aften?? smiley

Her bliver vi kun os 3 så vi skal have Tunmousse, Rib eye bøffer med kartofler i ovnen og rødvins sovs og så skal vi ha Ben og Jerry's is til dessert smiley

Kan ikke helt finde på hvad vi skal ha til natmad smiley Nogen forslag?? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytårs menu?? :)
  • #2   30. dec 2011 Mmmm lyder lækkert - bliver helt sulten..

Vi skal have:
    Tunmousse
    Fyldte bagte kartofler, salat og hvidløgspumpede lammekølle på grill
    Hjemmelavet damim islagkage
    Et let pålægsbord
    Morgenbrød

Vi holder med 4 venner og viktors kæreste smiley de sover alle her hos os også spiser vi også morgenmad sammen inden de tager hjem.. Dem tradition indførte vi sidste år smiley såå hyggel

• #3   30. dec 2011 Så hyggeligt skulle der stå smiley

Natmad kan være som hos os pålægbord, bolle suppe, kylling karry suppe, hotdogs..

• #4   30. dec 2011 Vi skal have

Til mad : retlet og fondue eller hva det hedder smiley har aldrig smagt nogle af delene , så spændende smiley

Med en maaaasse grøntsager osv, og svinekød som vi former små frikadeller af-klar til at smide på hvis det er det man/gæsterne ønsker og oksekød til små bøffer man selv kan lave, små coctail pølser, kyllinge tern, masser bacon, og æg til små æggekager osv.
    Så laver vi os en stor portion flødekartofler med løg og ost, og en salat med salat, agurk og appelsin skiver, honning vendt/ristede hasselnødder og en lækker sur/sød fløde lage ud over. Smager muuums !

Og så får vi 4 forskellige is med små chokolade vafler, chokolade sovs, flødeboller, syltetøj , krymmel mm til decert..

• #5   30. dec 2011 forret: Fyldte feberfrugter.
    hovedret: Oksemørbrad på grill og ovnstegte kartofler.
    dessert: frugtsalat og islagkage.
    Natmad: Franskbrød med rejer:D

• #6   30. dec 2011 vi starter med hjemmerøget laks , hjemmebagt brød og spinatfløde når Margrethe taler hertil et glas halvtør cava- så skal vi have raclette og hjemmelavet is , vi skal ikk ha natmad , det har vi lavet i mange år i træk men ku aldrig spise noget så nu er den droppet.

klokken 12 skåler vi i Asti og spiser selvfølgelig kransekage.

vi skal for 15.år i træk holde nytår med de samme mennesker og have samme menu :-))) totalt traditionelt :-)))

• #7   30. dec 2011 Vi skulle også bare hvae været os 3, men ender med at tage ud til et vennepar og spise

Forret: skal de sørge for
    Hovedsret skal vi have langtidsstegt oksesteg med kartofler til
    dessert: Har jeg selv lavet det er hjemme lavet hvid chokolade is, og jordbær is med en brownie til mums smiley

• Berit a
    Berit a Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 225
    #8   30. dec 2011 Vi er 4 vennerpar som altid holder sammen. 8voksne, 8 børn (11mdr -15år)
    værtsparet bestemmer menuen og iår er det

tunmousse, flyts og dressing til forret
    fondue og racklette til hovedret
    dessert ?

natmad plejer at være klar suppe med boller.

i løbet af aftenen plejer vi at have snoller, chips rester af konfekt og pakkespil smiley
    kl 24 skåles der i Asti og med kransekage

• #10   30. dec 2011 hold da op det lydr lækkert... vi skal bare være mig manden og sønnen og vi gør intet ud af det i år da jeg er så langt henne at jeg sagtens ku gå i fødsel... så vi tager nok bare hvad vi liiie kan finde på og går tidligt i seng...
    i år er vi totalt kedelige men vi tager revance næste år er jeg sikker på...

• #11   30. dec 2011 Til forret skal vi have rejecocktail og bruchetta med tigerrejer.
    Hovedretten er oksemørbrad, men nogle ovnbagte kartofler og grøntsager og hjemmelavet bearnaise sakse.
    Desserten bliver enten blødende chokolademuffins med hjemmelavet is eller en hjemmelavet daim islagkage.

• #12   30. dec 2011 Sandie, hvis ikke du skal bruge opskriften her i weekenden kan jeg skrive den ned til dig ude på arbejdet smiley og godt nytår det fik jeg ikke sagt i eftermIddags smiley

• #13   30. dec 2011 forret : Rejecoctail

hovederet : flødekartofler, grøntsager, indbagt mørbrad med svampe

dessert : hjemmelavet chokolade kage med friske jordbær, brombær og et par kugler is til

• zandra n
    zandra n Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 134
    #14   30. dec 2011 vi bliver 5 voksne og 4 børn:)

forret: hjemmebagt flutes der smøres med smør og ristes dertil rejer, salat og dressing

hovedret: bøffer, halve kartofler i ovnen med krydderier, rodfrugter, ovnbagte cherrytomater og fyldte champignon og whiskey-sauce.

dessert: italiensk is med hjemmelavede nøddekurve (og der gik kun 1 i stykker ud af 12..) lool... og dertil chokolade sauce og krymmel til børnene og barnlige sjæle:)

natmad: franskbrød med laks, rejser, pålæg som man lyster:)

derudover en masse chips, slik og så begiver jeg mig ud i at lave kransekage.. nu må vi se hvordan det går..:)

• #15   30. dec 2011 Vi skal have den klassiske reje coktail, en kalvesteg med hasselbach kartofler, bønner i svøb og whiskey sovs og is i nøddekurve til dessert smiley

• #16   30. dec 2011 Forret : tunmousse
    Hovede ret: oksemørbrad, flødekartofler og salat
    Desseret: chokolademousse med is og bær.

Også bare slikmog chips senere

• #18   30. dec 2011 forret: tunmousse, flutes og dressing
    hovederet: roastbeef med kartofler, små bagtekartofler, vendt i smør og oregano, samt stegte grøntsager.
    dessert; budding med kirsebærsovs

Kommentér på:
Nytårs menu?? :)

Annonce