{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.259 visninger | Oprettet:

Har mistet interessen? {{forumTopicSubject}}

Jeg er i denne uge begyndt at give min søn smagsprøver, og han har i de andr har det går fint og han har fået slugt omkring 4-5 skefulde, men i dag nægtede han at åbne munden.
Mike er født lidt for tidligt (uge36). Er jeg måske begyndt at give ham smagsprøver for tidligt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har mistet interessen?
  • #1   3. jul 2011 Oliver havde også et par dage, hvor han ikke gad have grød eller mos. Men så gav jeg ham et par dages pause, og så ville han igen.

Det er kun sundhedstegn at han afviser, for det betyder at han ved hvad der foregår.

• #2   3. jul 2011 Hjalte gider heller ikke at spise lige meget af det alle dage, man skal endelig ikke tvinge dem til at spise da de så pludselig helt kan nægte det.. om du er startet fr tidlig skal du nok snakke med din sp om.. Hjalte er også født for tidlig (28+5) og han er født i nov. og er først lige startet nu smiley

• #5   3. jul 2011 Han er lidt over 5 mdr. kan ikke lige huske hvor mange uger det er. Jeg tror jeg giver ham en pause på nogle dage og så prøver jeg igen. Jeg har giver ham hjemmelavet majgrød med hjemmelavet mos.

Kommentér på:
Har mistet interessen?

Annonce