Et meget følsomt emne - KUN SERIØSE TAK ! {{forumTopicSubject}}
Hej med jer
Undskyld, det her bliver nok lidt langt og ret følsomt emne for mig at snakke om, også derfor at jeg er anonym da jeg simpelhen er så fortvivlet og ikke aner min levende råd og simpelhen ikke ønsker at blive genkendt da jeg ved at der nogen herinde som jeg kender som ikke skal have indblik i mit privatliv ang. min fustration som jeg næsten er ved at tude over
Jeg er i et lykkeligt forhold med min kæreste som jeg har været sammen med i nogle år ..vi er 25 og 28 år ( jeg , kvinden er 28 og fylder 29 senere på året )
Jeg ønsker mig så brandene et barn, og efter at have mistet et barn som 17 årige ( døde i maven ) så har jeg simpelhen drømt om at finde den rette mand at få en familie med...og så fandt jeg min nuværene kæreste for nogle år siden og er bare så glad for ham og vi har det godt .....MEN !
Han ønsker ikke børn, og han bliver så sur når jeg snakker om hvor meget jeg ønsker at vi skal blive en familie, vi har fået et stort lækkert hus og vi har også¨penge til at kunne forsørge et barn.
Nu er en af hans meget nærre venner et rigtig svin overfor sin kæreste som lige har født en baby og han er sådan en type der kun tænker på penge og biler, han tog hjem og sov og holdte ikke sin lille nye søn overhoved !...han tog bare hjem så snart hun havde født....hun ligger nu på sygehuset og er stiktosset hvilket jeg også havde været !
han er slet ikke egnet som far og han har i forevejen en søn med en eks-kæreste ..det som om han bare har det som en "lyst " at gøre en pige gravid og så være ligeglad med barnet når det født
Jeg ville forgude mit barn hvis jeg fik et..og er skide jaloux over at de har fået barn ..men tager mig til hoved over min kærestes ven er på den måde .....det gør det heller ikke nemmere at ALLE mine veninder ...uden en eneste undtagelse alle har fået deres første og nogle sit nr 2 barn ....hvad med mig ? ..han vil ikke
Jeg går og bliver mere og mere ked af det over at han ikke vil ...men jeg vil heller ikke tvinge ham til det hvis han bare ikke har interessen...
Hvad skal jeg gøre ?
Jeg kan mærke at jeg stræber efter at blive mor og vil gøre alt for mit lille barn hvis jeg var så heldig at få et en gang !
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
Er han virkelig værd at opgive en stor drøm for?
dec 2011
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
Jeg håber og tror på, at der er et eller flere børn for mig ude i fremtiden..
Mht. til dig og din kæreste, tror jeg I skal have en lang snak.. I har tydeligvis ikke de samme ønsker for fremtiden, så måske I skulle gå fra hinanden, eller holde en pause fra hinanden, så I begge kan tænke lidt for jer selv.. Han kan jo så tænke over, om han vil have dig OG et barn, eller om han ikke vil have nogle af delene overhovedet.. Det lyder hårdt, men du skal ikke undvære dit livs drøm pga ham..
Og husk nu på, at så gammel er han heller ikke..
Knus til dig!!
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 2.091
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 902
Hvis han nægter og kender dine følelser må du jo træffe et valg. Er det ham du vil være sammen med også selvom det betyder at I ikke får børn eller er drømmen om et barn større og stor nok til at du vil forlade ham?
okt 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 46 Svar: 973
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Han er ikke den rette, hvis I ikke har de samme ønsker for fremtiden
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 104 Svar: 550
Jeg besluttede mig for ikke at nøjes, men tro på at der var en derude till mig, som jeg kunne dele mine drømme med.. For jeg tror på, at er man rigtige for hinanden ønsker man disse ting... Og 4 mdr efter fandt jeg ham, som jeg er helt overbevist om er min eneste ene. Har aldrig været i så godt, så sundt eller lykkeligt forhold!
Så find ud af med dig selv, om du er parat til at "vente" på at manden i dit liv ønsker de samme ting som dig....
Held og lykke med det..
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 73 Svar: 447
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
Men som de andre siger: læg ALLE kort på bordet over for ham. Lad være med at anklage ham for at han har den holdning,som han har. Det tror jeg bestemt ik at der kommer noget godt ud af. Fortæl ham derimod hvad du føler omkring det hele, og hvad det gør ved dig, at han tilsyneladende ikke vil ha børn. Synes også du bør fortælle ham, at det her dilemma får dig til at overveje, hvorvidt i er "meant to bn" eller
jul 2011
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Fortæl ham "kort" hvor meget det betyder for dig, og prøv at få ham ti lat tænke over om det er nu han ikek kan se sig med et barn, eller om det er noget han mener aldrig vil ændre sig. HVIS du overvejer at gå fra ham (som flere råder og jeg 100% kan forstå hvis du vælger) hvis han slet ikke kan se sig som far, så fortæl ham det, at det kan koste jeres forhold, da det betyder så meget for dig at blive mor, så du aldrig vil blive rigtig lykkelig i et barnløst forhold med ham.
Kan jo være ved en god snak at han kommer frem til han bare gerne vil vente et par år endnu, men måske er afklaret med at blive far inden han blir 30 ect.
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
jul 2011
jul 2011
jul 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Svar: 4
jeg har været i samme sted som dig engang, og kunne mærke på mig selv at jeg havde lyst til at slog mine veninder når de kom med deres glædelig nyhed, for jeg ønskede mig et barn men kæresten gad ikk.... men så skete det at jeg blev gravid ved at gummiet sprang hvilke var vores begge skyld, og han forlod mig for han vil ikk have et barn... jeg tabte desværre dette barn og havde mistede kæresten samtidigt...
men gik stille og rolig i min egen verden i et stykke tid, og kom frem til at jeg skulle finde manden som vil have børn og tro mig, nu har jeg en guldklump og en dejlig mand, vi har været gift i 2 år nu og kan bare mærke at det der er bedst for en selv er at følge sit hjerte og hvis du virkelig ønsker i dit hjerte et barn og din kæreste ikk ønsker det så synes jeg virkelig du skal overveje om det virkelig er jer 2????
følger med dig...
kram herfra...
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Heldigvis var hans svar at han gerne ville have børn ude i fremtiden, men han kunne simpelthen ikke se sig selv som far dengang.
Ved godt det var nemmere for mig, at stille det op sådan. For kendte ham jo ikke særlig godt dengang.
Hvis jeg stod i dit sted, turde jeg ikke bruge flere år på at vente på om han blev klar til at få børn, eller om han vil leve et liv uden.
okt 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 158
Jeg kan ikke sige hvad du skal gøre, det ved kun du, men jeg vil mene du skal overveje om han er det værd i forhold til at opleve det allerstørste i livet.
Ønsker dig masser af børn
Et meget følsomt emne - KUN SERIØSE TAK !