1.298 visninger
|
Oprettet:
Amning -mætter ikke {{forumTopicSubject}}
Er der nogn der har et forslag til hvad man kan gøre, når ens mælk ikke lader til at mætte?? når jeg ammer er min dreng sulten allerede sulten igen ½-1 time efter ... så jeg suplere med mme, og når han får det går der 3 timer før han er sulten igen...
Vil allerhelst amme ham, men må indrømme at jeg er ved at give op, synes jo også at det er synd at han ikke bliver ordentlig mæt... og det gør vanvittigt ondt når jeg ammer, fordi brystvorterne efterhånden er helt hudløse :s..
nogen forslag...eller nogen der har oplevet det samme?
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 17
apr 2008
Følger: 32 Følgere: 32 Babyer: 1 Emner: 77 Svar: 893
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 24 Svar: 466
Jeg stoppede med at amme efter 3-4 uger, det lignede meget dit tilfælde. Ikke mad nok og ungerne blev bestemt ikke mætte...
Og alle de skrøner om flaskebørn at de kommer til at stamme og bliver skeløjet, det holder altså ikke
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 73 Svar: 1.735
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
Jo mere du ammer og malker ud, jo mere mælk producere du .
Jeg ville ikke give op, det er det hele værd ..
jul 2010
dec 2009
Min dreng er 5 uger, og det har været sådan her stort set siden fødslen.. Jeg ammer hver time, ca ½ time, og nogen gange på begge bryster.. alt efter hvornår han giver slip.. de fleste gange er han sulten allerede en ½ time efter, hvis jeg så giver ham en flaske istedet for at amme igen, drikker han ca 100 ml, selvom han lige har spist ved mig.
Han får fast en flaske ved middagstid og så sover han 3 timer og så en flaske inden han skal sove om aftenen..
Kan mærke på ham at han er meget mere tilfreds og rolig når han har fået en flaske, fremfor bryst..
Så selvom jeg aller helst vil amme, tror jeg ik helt det er det værd... men kan heller ik li at stoppe helt med at amme, så tror jeg kæmper videre lidt endnu.. Har lige været til 5 ugers undersøgelse og han har taget 1 kg på siden fødslen. Spurgte også hende om amningen, og hun synes heller ik at man skal amme for enhver pris.
dec 2009
Mange tak for denne sætning
"Du skal ihvertfald huske på at den gode mor ikke sidder i brystet - man kan blive en meget bedre mor hvis ens barn er mæt og veltilfreds
For hold da op man kan føle sig som en dårlig mor, når ens barn ikke bliver mæt af det man giver
jul 2010
dec 2009
jul 2010
jun 2008
En anden ting er, at du nok skal vælge enten eller, hvis du begynder at suplere - ja så kan dit mælk ikke følger med hans behov ..
Istedet burde du ligge ham til hvis gang han er sulten ..
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
dec 2009
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
syntes hvis det fungre med a suplere så bliv ved sådan eller som jeg gjor med ham vi lige har fået flase om dagen og så bryst hvis han vågner om natten hvis han stadig gør det så han stadig får dit mælk det er jo bedst og så følg dit hjrte du kender ham aller bedst :=)
den med hvidt øl den har hjulpet mig men det er ikk alle det hjælper på.. og til brys vordenen AV FOR FANDEN DET GØR NAS.. min var suttet helt i stykker moder mælk på og la dem luft tørre og hvis det ikk ere nok kan man få noget creame på apoteket til a smøre på som ikk gør nogt hvis de får imunden du skal smørre dem efter hver ammning det hjalp med det samme her:=) held og lykke med det hele..
jun 2008
Amning -mætter ikke