{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

brystmælk?? {{forumTopicSubject}}

Hej tøser..

Jeg fik endelig min amning rigtig i gang. og min søn er nu 4 uger. men...

Føler ikke rigtig min mælk mætter ham mere, da han spiser meget mere nu end før, han sidder faktisk ved mig heletiden nu. hvor han før kun spiste ca. hver 3 time.

prøvede lige og malke ud og lagde mærke til at det ene bryst kun har helt klart mælk, det ligner nærmest kalkvand hvor det andet er helt fløde agtigt med det samme. og malkede længe på det som kun kommer med "kalkvand" uden det ændrede sig..

andre der har prøvet det? og hvad kan man evt gøre for at give sin mælk mere næring?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  brystmælk??
  • #1   21. feb 2011 Du kan ikke regne med at det du kan pumpe ud er det samme som han kan sutte ud.. Når din søn sutter ved dig bliver dine hormoner stimuleret til at frigive mælken og det bliver de ikke ved en pumpe.
    Lige nu er han i en periode hvor han øger sin sult så bliv ved med at ligge ham til så kommer produktionen op og han kommer i et andet mønster : )
    Derudover sørg for at få masser af væske og hvile : )

• #2   21. feb 2011 nej men selvom han ligger og sutter ved kalkvand brystet og han så bare slipper sprøjter det tit og det er stadig helt klart det der kommer ud efter langtid.. han bliver først mæt ved det andet bryst..

• #3   21. feb 2011 Hmm mon det e fordi det ikke bliver tømt, at det er mere det vanlige mælk der slukker tørsten der kommer?

Men husk der er nogle børn der skal have begge bryster for at blive mæt andre kan nøjes med det ene : )

• #4   21. feb 2011 ja smiley men ligger jeg ham til det bryst hvor det er helt vandet, ligger han der hele dagen hvis han fik lov, og ligger jeg ham til det andet hvor det næsten er rent fløde tager det ham maks 20 min, så er han mæt. og det er det jeg ikke forstår en hat fis af smiley

• #5   21. feb 2011 Nej det kan jeg godt forstå men det kan da bare være et dine bryster er delt op : ) Den ene er den man slukket tørsten ved og den anden bliver man mæt ved : )

Prøv at vende den med din SP næste gang

• #6   21. feb 2011 at han hænger længere er jo nok fordi han skal øge mængden af din mælk i og med at han bliver større og skal ha mere, sådanne perioder var der os med freya da jeg ammede hende.

• #7   21. feb 2011 anne> ja det kan da være smiley

sabrina> bare sjovt det kun er det ene bryst han hænger længe ved.. og maks 20 min ved det andet smiley

• #9   21. feb 2011 En ting jeg har lært. Suppe - Steg og Is som nogen siger. ( skummemælk - letmælk og sødmælk) derfor er det vigtigt at ligge til ved samme bryst så det bliver tømt. Så ikke han kun får den tynde mælk som ikke mætter på længer sigt. Men snak med din sp.

• #10   21. feb 2011 det ved jeg nu ikke freya havde også et bryst hun hang længere på ;o)

• #11   21. feb 2011 hehe.. må prøve at vende den med SP så.. sys bare det virker mærkeligt.. men må se hvad hun siger så..

• #13   21. feb 2011 Jeg ville prøve af kigge på forældre og fødsel (hjemmeside) og finde et nr. til en ammeråsgiver. De er anonyme og meget venlige og hjælpsomme synes jeg

• #14   21. feb 2011 De små har dage hvor de hnger ved brystet fra morgen til aften... så kommer der mere gang i det.. og så kører de ind i deres rytme igen.. smiley frustrende kan det nu godt være, men synes ikke du skal bekymre dig smiley

Kommentér på:
brystmælk??

Annonce