{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

Hvor gammel var jeres da de fik grød? {{forumTopicSubject}}

Jep min datter er lige blevet 4 mdr. idag og alle har spurt om hun ikke skal have grød nu.
Jeg vil vente lidt og se tiden an, da hun bliver mæt af mælk og sover i 9 til 11 timer i træk om natten osv.
Desuden synes SP det er bedst at trække den så længe som muligt.

Men hvornår startet i op? og hvad var grunden?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor gammel var jeres da de fik grød?
  • #1   3. dec 2010 Vi prøvede med Noah da han var 4 mdr, men han var ikke klar, og han fik noget mave katar pludseligt, så endte md at gå tilbage til flasken, også startede vi op igen da han var 6½ måned smiley

• #2   3. dec 2010 jeg startede da han var 4 mdr, men han var ik interesseret, så tror han var 6 mdr inden han sådan rigtigt ville..
    denne gang venter jeg også til han begynder at vise interesse for vores mad.. det skulle være et godt tegn smiley

• #3   3. dec 2010 Lucas var 4 måneder.. og han fik det fordi han tit vågner om natten =)

• #4   3. dec 2010 Vi startede med at give Villads grød da han var 4 måneder - han blev ikke mæt nok på flaske :o)
    og vi startede med at give Liva-Marie lidt grøntsagsmos da hun var omkring 5 måneder og det var bare fordi hun var helt vildt interesseret i det vi spiste - hun blev ammet fuldt ud indtil da - og så prøvede vi og hun elskede det :o)
    og så startede hun på grød ca 3 uger efter :o)
    hun har dog aldrig været særlig glad for grød så hun fik ret hurtigt rugbrød da hun blev 6 måneder og så derefter kom frugtmos osv. det elsker hun også :o)

nu er hun 8 ½ måned og spiser alt hvad vi spiser og hun bliver også stadigvæk ammet :o)

• #5   3. dec 2010 jeg startede grød op da min datter var 5½ mdr.. fordi hun blev mæt af min mælk, og sov fint, og en del timer i træk om natten..

• #6   3. dec 2010 Mange tak for jeres hurtige svar, så er jeg altså ikke den eneste der venter lidt.
    Var snart ved at tro jeg var unormal fordi jeg ikke har tænkte mig at starte endnu.

• #7   3. dec 2010 Melina startede da hun var 3 mdr, pga. noget medicin hun skulle have dengang....det var så kun 5-8 skefulde en gang om dagen...

• #9   3. dec 2010 min ældste var 6 mdr
    de to yngeste ville slet ikke have det så de gik fra bryst til rugbrød da de var hhv 7 og 8 mdr

• #10   3. dec 2010 der er intet unormalt i at vente sundhedsstyrrelsen anbefaler at man venter til barnet er 6 mdr

• #11   3. dec 2010 vi er også startet op (hun er 4 måneder) fordi hun begyndt at åbne munden, når vi spiste. Så jeg ville da lige se, om hun nu også ville have noget. Og det skal jeg love for hun vil. Hun har siden tømt hver portion smiley Så her var hun mere end klar, trods hun sagtens kan sove hele natten igennem uden at vågne, uden grøden.
    Jeg havde også sat mig på, at hun skulle fuldammes til hun blev 6 måneder, men hun elsker simpelthen grøden så meget, at jeg vil ikke tage den fra hende igen smiley

Følg hvad du synes. Og så længe hun tager det på hun skal og ellers er vågen og glad, så er der jo ingen alarm ved fuldamningen et par måneder endnu smiley

Kommentér på:
Hvor gammel var jeres da de fik grød?

Annonce