{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

Vælling? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Freya på 3 1/2mdr er begyndt at vågne hver 3 time om natten og er bare mega sulten... Hun får selvfølgelig mad, men er samtidig meget urolig synes jeg.
Hun plejer at sove 6-7 timer, men ikke mere..

Tænkte om jeg måske skulle prøve give hende vælling som den sidste flaske om aften?

Er der nogen der ved hvorfor der står fra 6 mdr på pakkerne? Sker der noget ved at give lidt nu.. Måske bare lidt tyndere end hvad der står?
Knus og god dag til alle.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Wc afløb 500 kr.
  • Fastmontere opvaskemaskine 900 kr.
  • Opvaskemaskine lækker vand 1.378 kr.
  • Klippe hæk 1.000 kr.
  • Fjernelse af køkkenskab 1.200 kr.
  • Montage af vægophængt toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vælling?
  • #1   17. nov 2010 Men der burde ikke ske noget ved at prøve...
    Har slet ikke tænkt på det med tigerspring... Det er sikkert det smiley

• #2   17. nov 2010 Jeg havde samme problem, og prøvede også vælling, men min datter fik enormt ondt i maven af det.. Så det ku være lige meget med at gi hende det, selvom hun var mæt så vågnede hun hvert kvarter og skreg så det gav jeg hende ikke mere..
    Prøvede en masse forskellige ting, men intet hjalp. Hun er først begyndt at ove 6-9 timer i streg igen ca 1 måneds tid efter hun begyndte at få grød.

• #5   17. nov 2010 Ja, lav det selv..-det er herre let..-selv jeg kunne finde ud af det.. hehe.. Jeg har lavet flere indlæg ang vælling..-søg lidt rundt og du vil finde...

Her hjalp det meget...

• #8   17. nov 2010 jeg har givet hende en flaske med 100ml i aften, så ser vi... hun kunne godt lide det.. smiley så håber hun ikke er så urolig...

• #10   20. nov 2010 Jeg har giver Freya vælling de sidste tra dag og hun sover mere rolig nu. Sp det er rigtig dejligt.
    Jeg har nu købt majsmel, og jeg skal lave med 2 dk vand, 2tsk mel, så skal det koges op. Man kan vel lave med 1,5dl og resten puttes i kold så det hurtiger bliver kølet ned smiley og så mme pulver i

Kommentér på:
Vælling?

Annonce