Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  p-sprøjte ude af kroppen
  • #1   8. dec 2008 uhh da jeg stoppede gik der lidt over ½ år før jeg fik min mens..
    da jeg stoppede med p-piller gik der 4 mdr før jeg blev gravid.. og på p-ring blev jeg bare gravid..

så jeg tror det er meget forskelligt hvor hurtigt vi udskiller medicinen..

• #2   8. dec 2008 jeg var på p-sprøjte i 1år. Fik den sidste sprøjte maj 07 og der er stadig ikke sket noget her... desværre smiley

• #3   8. dec 2008 Hejsa
    Jeg stoppede med at tage mine p-piller og vi ventede dog med at dyrke sex til efter den første mens efter jeg var stoppet for det sagde lægen at det var det bedste at gøre så der ik var "rester" tilbage af p-pillerne i kroppen *S*
    Men efter det ja så vupti 1 forsøg så var den der og jeg er i dag 28+3 smiley

• #4   8. dec 2008 dorthe der er meget stor forskel på sprøjten og på p-piller.. da sprøjten kommer direkte ind i kroppens blodbaner. det gør pillen ikke.. den er meget mild i forhold til en sprøjte der skal holde i 3 mdr..

• #5   8. dec 2008 nu vil jeg ikke gøre jer bange, men jeg stoppet med p-sprøjten for 10 månder siden og var til gyn for 4 månder siden og fik af vide at hvis jeg ville have et barn mere skulle jeg tage homoner da p-sprøjten har ølagt mine homoner.....

• nina o
    nina o Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #6   8. dec 2008 har ikke været på p-sprøjte længe

• #7   9. dec 2008 jeg var på p-sprøjte i 1år... fik at vide at det tog de 3 mdr som den skulle side i kroppen + man skulle regne med 6mdr ekstra...

Kommentér på:
p-sprøjte ude af kroppen

Annonce