{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.476 visninger | Oprettet:

camilla G
camilla G
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 21

EKSTREM TRÆTHED OG SVIMMEL! {{forumTopicSubject}}

Jeg har her den sidste uge, været ekstrem træt! Kan ikke holde mig vågen en hel dag, jeg lukket helt inde i mig selv, som om jeg bare ikke vil vågne ordenligt op, jeg frisk 1 time når jeg vågner om morgenen, resten af dagen, må jeg kæmpe mig igennem, og så falder jeg i søvn så snart jeg hjemme. Det går mig virkelig på, da jeg ikke kan koncentrere mig, og mit humør er også blevet værre, jeg bliver hurtigt irriteret, jeg tisser meget, og spiser meget, og er ekstrem svimmel, her til aften kan jeg slet ikke stå op.
Mine bryster er også ømme, og jeg syntes de virker hårdere..
Hvis jeg er gravid burde jeg kun være 3+0 uger henne, i følge terminsberegner. Men følte jeg haved ægløsning inden den dag der blev beregnet ...

Nogen der har prøvet dette?? Og hvad var der "galt" ??

- jeg ringer til lægen imorgen, men ville lige høre jer..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Handyman 1.400 kr.
  • Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
  • Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Klippe hæk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EKSTREM TRÆTHED OG SVIMMEL!
  • #1   10. mar 2014 SORRY men tror virkelig ikke det er pga af graviditet det vil veare alt for tidligt at mearke symptomer, og specielt naar du skrive det er staaet paa den sidste uges tid,,maaske en urinvejsinfiktion naar du skriver du tisser en del?:)

• #2   10. mar 2014 har lige skimtet dine andre traade,, udfra dem ville et godt bud vearer at du fokusere alt alt for meget paa graviditet, og dine symptomer kan derfor meget nemt veare selvprovokeret:)
    du misteanker jo ret ofte meget meget neasten umugligt tidlige graviditeter?

• #3   10. mar 2014 Slå graviditet fuldstændig ud af hovedet, og fokuser på noget andet. smiley men prøv at ring til lægen, og bliv tjekket for urinvejsinfektion, og evt. målt blodtryk. smiley

• camilla G
    camilla G Tilmeldt:
    jul 2011

#4   10. mar 2014 Det gør ikke ondt når jeg tisser.

Jeg fokusere slet ikke på at blive gravid, skal blot holde øje med det, da jeg er opereret 3 gange i maven/underlivet, så SKAL scannes inden uge 7 hvis jeg blir' gravid..
    Tænkte heller ikke på det ku' være graviditet nu, men måske jeg mangler jern i kroppen eller noget ??

• camilla G
    camilla G Tilmeldt:
    jul 2011

#5   10. mar 2014 Mit spørgsmål var jo, om nogen har prøvet det, og hvad der var galt! Spørg jo ikk om i var gravide osv. Så det var bestemt ikke det jeg troede.
    Jeg skrev blot at hvis jeg var gravid ville jeg være 3+0 .. Så i vidste det, og ikke ville spørge om det ku' være graviditet ..

• #6   10. mar 2014 I og med at du skriver du vil være 3 uger henne så er graviditet da noget du tænker over? Og en blærebetændelse behøver ikke at gøre ondt

• #7   10. mar 2014 Du må en smut til lægen jern mangel ville også være et fint bud:) men det slet ikke sikkert der er noget i vejen;:)

• camilla G
    camilla G Tilmeldt:
    jul 2011

#8   10. mar 2014 Jeg bruger ikke nogen form for prævention, så kan jo ikk udelukke det. Men det ikke så jeg går og tænker på, at jeg bare skal være gravid! Tager det hele stille og roligt smiley

Nej det ikk sikkert. Altså ømme bryster, og tissetrængende kommer ofte, når jeg skal til at have menstruation ..
    Men trætheden og at jeg er så svimmel, der har jeg aldrig prøvet noget lignende !

• sv
    sv Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 132
    #9   10. mar 2014 Jeg har en kollega der havde lidt af de samme symptomer, hun manglede b vitamin. Hun er ikke gravid.
    Men ja lægen er nok et godt besøg værd smiley

Kommentér på:
EKSTREM TRÆTHED OG SVIMMEL!

Annonce