EKSTREM TRÆTHED OG SVIMMEL! {{forumTopicSubject}}
Jeg har her den sidste uge, været ekstrem træt! Kan ikke holde mig vågen en hel dag, jeg lukket helt inde i mig selv, som om jeg bare ikke vil vågne ordenligt op, jeg frisk 1 time når jeg vågner om morgenen, resten af dagen, må jeg kæmpe mig igennem, og så falder jeg i søvn så snart jeg hjemme. Det går mig virkelig på, da jeg ikke kan koncentrere mig, og mit humør er også blevet værre, jeg bliver hurtigt irriteret, jeg tisser meget, og spiser meget, og er ekstrem svimmel, her til aften kan jeg slet ikke stå op.
Mine bryster er også ømme, og jeg syntes de virker hårdere..
Hvis jeg er gravid burde jeg kun være 3+0 uger henne, i følge terminsberegner. Men følte jeg haved ægløsning inden den dag der blev beregnet ...
Nogen der har prøvet dette?? Og hvad var der "galt" ??
- jeg ringer til lægen imorgen, men ville lige høre jer..
feb 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 23 Svar: 478
feb 2014
du misteanker jo ret ofte meget meget neasten umugligt tidlige graviditeter?
aug 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 21 Svar: 374
jul 2011
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 21
Jeg fokusere slet ikke på at blive gravid, skal blot holde øje med det, da jeg er opereret 3 gange i maven/underlivet, så SKAL scannes inden uge 7 hvis jeg blir' gravid..
Tænkte heller ikke på det ku' være graviditet nu, men måske jeg mangler jern i kroppen eller noget ??
jul 2011
Jeg skrev blot at hvis jeg var gravid ville jeg være 3+0 .. Så i vidste det, og ikke ville spørge om det ku' være graviditet ..
feb 2014
feb 2014
jul 2011
Nej det ikk sikkert. Altså ømme bryster, og tissetrængende kommer ofte, når jeg skal til at have menstruation ..
Men trætheden og at jeg er så svimmel, der har jeg aldrig prøvet noget lignende !
jul 2013
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 132
Men ja lægen er nok et godt besøg værd
EKSTREM TRÆTHED OG SVIMMEL!