{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

Æl og symptomer {{forumTopicSubject}}

Godaften. smiley

Jeg har lige nogle ting, som jeg går og spekulere på og jeg håber at du/i måske kunne hjælpe. ?

1. kan du mærke når du har ÆL? og hvordan følges det?

og så lige et nysgerrigt spørgsmål smiley Var jeres barn/børn planlangt? hvis ja, hvor lang tid tog du om at blive gravid.? smiley

Malene. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Æl og symptomer
  • #2   28. maj 2013 Jeg synes at jeg kunne mærke nogle mens lignede sym i venstre side d. 22 og 23 maj. men kan man da mærke det i to dage? og jeg kan ikke helt huske hvornår jeg skal have min mens. men vi havde så sex d. 24. men skal det ikke være på samme dag? eller? jeg er lidt ny på dette område. smiley

jeg må heller lige indformere at jeg har fået min højre æggeleder fjernet. da jeg har været gravid udenfor livmoderen.

• Lian & co..
    Lian & co.. Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 96
    #3   28. maj 2013 Jeg er også stoppet på pillen og havde også æl d. 24 hvor jeg havde mens smerter og lidt kvalme. Jeg er ike i tvivl om at det er æl...hehe og har nu ømme bryst vorter. ..av

• #4   28. maj 2013 Jeg har aldrig mærket min ægløsning, men jeg har heller aldrig mærket efter smiley

Begge graviditeter er planlagte og sket i første forsøg. Dvs. Smed p-pillerne, brugte kondom i 1. cyklus, så jeg fik en "normal" mens og derefter blevet gravid i 2. cyklus.

• #5   29. maj 2013 Tusind tak for alle jeres svar. smiley jeg venter og ser hvad der sker. smiley har lidt prikken i maven, men det kan jo også være at jeg bare snart for min mens. Eller at det bare er indbildning. smiley

Stepjk: uhh, hvor spænende. Jeg glæder mig til at hører nærmer, når du tester. smiley for håber da at den er der. smiley

• #7   30. maj 2013 Okay, jeg havde nemlig også ondt i ca. 2 dage. Men vi havde først sex efter. Vi ville først gå igang med pb til juli, men vi brugte heller ikke beskyttelse der. smiley
    Men var bare i tvivl om det var æl jeg kunne mærke. smiley

Lige nu følger jeg bare at jeg skal tisse hele tiden, og nogle gange, for jeg lige nogle jag i maven, så det skulle ikke undre mig, at jeg for mens indenfor de næste par dage.

Kommentér på:
Æl og symptomer

Annonce