1.467 visninger
|
Oprettet:
Mon det engang blir min tur?? {{forumTopicSubject}}
Årh det håbløst;/ en cyklus på 49-51 dage, tror ikke jeg har ægløsning( har ihvertfald ikke haft positiv test endnu- og sku gerne ha mens d. 30/31 maj... og en mand som ikke gider sexe mere en max to gange om ugen.... Ender jeg sku nok ikke med baby:/ øv det svært at holde motivationen oppe.. Jeg bruger både clearblue fertilitetsmonitor og æl test, som jeg seriøst overvejer at sælge og så må baby komme når den engang vil... Hvordan holder i modet oppe piger- og samtidig ikke stresser over det ikk vil lykkedes?
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
Jeg håber at vores den næste kan laves uden alt for meget testeri og vi vil nok til den tid tage det som det kommer.
Krydser fingre for to streger til dig snart ^^
jan 2013
Følger: 1 Emner: 41 Svar: 140
jun 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 139
Men rigtig meget held og lykke ihvertfald:)
jan 2013
jun 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 139
jun 2012
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 158
Hvis du ikke mener at du har æg løsning, så kan du få taget blobprøver nogle bestemte dage i din cyklus, som så viser om der har været ægløsning.
Du kan også tage din temperatur hver morgen under dynen inden du står op, og stiger den med små 0,5 grader er det tegn på ægløsning.
Men du skal gøre det inden du står op og det skal være under den varme dyne, og så skal det foregå i enden.
Skriv op hverdag hvad dim temperatur viser.
Da vi skulle have vores søn prøvede vi også i et år.
Lægen anbefalede først at tage temperaturen, fordi at det var det første de ville sætte os til ved gynækologen. Jeg fandt dog ikke min ægløsning sådan, men så var det jo prøvet, og så kunne de ikke sætte os til at prøve det igen.
Så var jeg inde og få taget de her 3 eller 4 blodprøver, som så viste at jeg havede haft ægløsning.
Vi blev så henvist til en klinik, som skulle hjælpe med barnløshed.
Min mand fik tjekket hans sæd, som viste sig at være helt ok.
Så skulle jeg til tjek, hvor jeg fik gennem skyllet mine æggestokke (ikke særlig behageligt).
Jeg fik en ny tid til yderligere behandling, men inden jeg kom så langt, så kunne jeg med stor glæde ringe til gynækologen og fortælle at jeg var blevet gravid :o)
Gynækologen grinede og sagde, "du manglede nok bare lige at blive skyllet igennem" ha ha.
Når vi regner tilbage, så er jeg blevet gravid få dage efter jeg fik systemet skyllet :o)
Jeg har hørt om flere, ´som er blevet gravid efter at have fået skyllet æggestokken!.
Da vores skønne søn nærmede sig de 2 år, havde vi ønsket om lille bror eller søster.
det tog os kun små 3 mdr. Da der ikke var gevinst de første to mdr, så prøvede jeg produktet der hedder Pre-seed, som jeg blev gravid på med første forsøg :o)
Jeg er idag 23+0 og venter lillebror eller søster til september :o)
Det blev vist lidt langt det indlæg ;o)
Sorry
jan 2013
jan 2013
jan 2013
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 53 Svar: 203
jun 2012
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 158
Pre-Seed hjælper mandens sæd til at finde vej, og mener også at det hjælper det til at leve længere.
Jeg brugte Pre-Seed een gang da jeg fandt min ægløsning, og så var den der i første hug :o)
Mon det engang blir min tur??