{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.467 visninger | Oprettet:

Alberte&Mor<3
Alberte&Mor<3
Følger: 1 Emner: 41 Svar: 140

Mon det engang blir min tur?? {{forumTopicSubject}}

Årh det håbløst;/ en cyklus på 49-51 dage, tror ikke jeg har ægløsning( har ihvertfald ikke haft positiv test endnu- og sku gerne ha mens d. 30/31 maj... og en mand som ikke gider sexe mere en max to gange om ugen.... Ender jeg sku nok ikke med baby:/ øv det svært at holde motivationen oppe.. Jeg bruger både clearblue fertilitetsmonitor og æl test, som jeg seriøst overvejer at sælge og så må baby komme når den engang vil... Hvordan holder i modet oppe piger- og samtidig ikke stresser over det ikk vil lykkedes?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mon det engang blir min tur??
  • #1   19. maj 2013 Nu har jeg ikke rigtig stået i din situation, da vores dreng kom dumpende på p-piller.. Men tror du hat fat i noget, med det sidste du skriver... Det er nok sundere at tage den lidt med ro, og ikke stresse over æl tests hele tiden, det kan måske også være det din mand bliver lidt "kedelig" af. smiley hvis han føler at nu SKAL i sexe for det siger pinden. smiley og det bliver lidt for skema lagt med sex, fordi de hele handler om pb.

Jeg håber at vores den næste kan laves uden alt for meget testeri og vi vil nok til den tid tage det som det kommer.
    Krydser fingre for to streger til dig snart ^^

• Alberte&Mor<3
    Alberte&Mor<3 Tilmeldt:
    jan 2013

#2   20. maj 2013 Vi har prøvet siden april 12. Og har en sa i bagagen i november;/ så vi kan da..

• #3   20. maj 2013 Kan du ikke få lægen indover? Tænker lidt at når din cyklus er så lang så er det jo ikke optimalt. Min cyklus er også lang men den bliver styret med medicin da vi er igang med projekt baby nr 2;)
    Men rigtig meget held og lykke ihvertfald:)

• Alberte&Mor<3
    Alberte&Mor<3 Tilmeldt:
    jan 2013

#4   20. maj 2013 Gry, hvor længe har i forsøgt? Jeg har haft lægen indover men han ville ikke gøre noget fordi jeg havde en sa i november.. Så mener han at jeg godt kan blive gravid igen.

• #5   20. maj 2013 Xander er lige blevet 2. Da vi forsøgte at få ham prøvede vi i 6 år inden det lykkedes. Vi har ikke brugt beskyttelse siden han blev født men vi har heller ikke prøvet seriøst at blive gravid igen. Men nu vil vi gerne have nr 2. Min cyklus er mellem 33-44 dage lang pga PCO. Jeg har nu tabt 26 kg men min cyklus er stadig lang. (Da jeg blev gravid med Xander var min cyklus også lang men vi fik ikke hjælp) Snakkede med min læge som straks udskrev metformin. Hvis ikke det giver gevinst inden for kort tid så skulle jeg henvende mig igen. Så ville han sende os videre. Jeg synes du skal kræve at blive sendt til udredning. Lægen skal da hjælpe dig til at opnå en alm cyklus og de to gyldne streger. Bare stå fast.

• #6   20. maj 2013 Jeg ville også kontakte lægen.

Hvis du ikke mener at du har æg løsning, så kan du få taget blobprøver nogle bestemte dage i din cyklus, som så viser om der har været ægløsning.

Du kan også tage din temperatur hver morgen under dynen inden du står op, og stiger den med små 0,5 grader er det tegn på ægløsning.
    Men du skal gøre det inden du står op og det skal være under den varme dyne, og så skal det foregå i enden.
    Skriv op hverdag hvad dim temperatur viser.

Da vi skulle have vores søn prøvede vi også i et år.
    Lægen anbefalede først at tage temperaturen, fordi at det var det første de ville sætte os til ved gynækologen. Jeg fandt dog ikke min ægløsning sådan, men så var det jo prøvet, og så kunne de ikke sætte os til at prøve det igen.

Så var jeg inde og få taget de her 3 eller 4 blodprøver, som så viste at jeg havede haft ægløsning.

Vi blev så henvist til en klinik, som skulle hjælpe med barnløshed.
    Min mand fik tjekket hans sæd, som viste sig at være helt ok.

Så skulle jeg til tjek, hvor jeg fik gennem skyllet mine æggestokke (ikke særlig behageligt).
    Jeg fik en ny tid til yderligere behandling, men inden jeg kom så langt, så kunne jeg med stor glæde ringe til gynækologen og fortælle at jeg var blevet gravid :o)
    Gynækologen grinede og sagde, "du manglede nok bare lige at blive skyllet igennem" ha ha.
    Når vi regner tilbage, så er jeg blevet gravid få dage efter jeg fik systemet skyllet :o)
    Jeg har hørt om flere, ´som er blevet gravid efter at have fået skyllet æggestokken!.

Da vores skønne søn nærmede sig de 2 år, havde vi ønsket om lille bror eller søster.
    det tog os kun små 3 mdr. Da der ikke var gevinst de første to mdr, så prøvede jeg produktet der hedder Pre-seed, som jeg blev gravid på med første forsøg :o)

Jeg er idag 23+0 og venter lillebror eller søster til september :o)

Det blev vist lidt langt det indlæg ;o)
    Sorry smiley

• Alberte&Mor<3
    Alberte&Mor<3 Tilmeldt:
    jan 2013

#7   20. maj 2013 Tak for dit indlæg- mor til Cilas;) jeg er startet til Zoneterapi, så er det ikke dumt at kontakte lægen inden det er forsøgt eller? Sidste måned testede jeg også for æl og der er jeg sikker på jeg fandt den. Vil bare ikk ringe til lægen og være sån en hysterisk førstegangs!! Men jeg blir 26 i år, min mand 29- så synes da os snart det er tid for den første...

• Alberte&Mor<3
    Alberte&Mor<3 Tilmeldt:
    jan 2013

#9   20. maj 2013 Cookie- vi er blevet enige om at sælge fertilitetsmonitoren og æl testene er smidt ud- så vil vi prøve at nyde sommeren og sexe når vi lyster.. Har ku mærke på ham herhjemme at det er blevet for meget så han tilsidst fandt undskyldninger for ikke at have sex. Men det er sku hårdt- specielt fordi to i min familie også har meddelt at de forsøger nu:/

• Alberte&Mor<3
    Alberte&Mor<3 Tilmeldt:
    jan 2013

#11   20. maj 2013 Ja det blir nok sån noget i den stil;) jeg startede til Zoneterapi i sidste uge, det var som sån ikke tænkte graviditet men mere at få cyklus rettet ned til normal længde... Jeg må stramme mig an og tage den med ro;/

• #12   20. maj 2013 jeg kan sagtens følge dig vi har prøvet siden feb. 12 men vi har været igennem en masse stress. vi fik af vide at vi kunne få tjekket min mand sæd i juni men pga. en masse ting har vi også bare valgt at sexe uhæmmet i sommeren hehe. og tage den når min mand har det bedre.. jeg ville stå meget alene om barnet som tingene er nu og det vil jeg ikke vi er 2 i det. sender en masse baby/graviditets støv og du er velkommen til at skrive hvis du har brug for at snakke med en lige sindet

• #13   21. maj 2013 Hvis du kan finde din ægløsning, så prøv pre-seed.
    Pre-Seed hjælper mandens sæd til at finde vej, og mener også at det hjælper det til at leve længere.
    Jeg brugte Pre-Seed een gang da jeg fandt min ægløsning, og så var den der i første hug :o)

Kommentér på:
Mon det engang blir min tur??

Annonce