{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Hvad ville i gøre (dum læge) {{forumTopicSubject}}

Jeg er i den situation at jeg mandag i sidse uge skulle have haft min mens, den er ikke kommet endnu. Jeg har en del symptomer som kunne tale for at jeg er gravid, som kvalme, hovedepine, smerter i underlivet og meget ømme bryster. Jeg kan ikke teste positiv og er derfor lidt i vildrede. Jeg har engang tidligere prøvet noget ligende, dog yden symptomerne og der nægtede min læge at tage en blodprøve på mig. Jeg er bange for at hun bare beder mig lave en alm test og når den så viser negativ så sender hun mig hjem igen som sidste gang og det hjælper mig jo ikke ret meget..

Hvad ville i gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ville i gøre (dum læge)
  • #1   21. nov 2008 Jamen hun må jo finde ud af hvad der er med dig hvis ikke du er gravid for det er jo ikke normalt at have det sådan....

Men forstår ikke hvorfor du ikke går ud fra den er negativ når den viser det... Jeg tog en test i starten af min graviditet og den var negativ hvilket gjorde jeg først opdagede det i uge 20 men man kan jo teste hvis mens udebliver men hvorfor ikke bare gå ud fra man ikke er og så blive positivt ioverrasket hvis den er?:)

• #2   21. nov 2008 Jamen er rigtig nok det du siger, men havde jeg ikke alle de symptomer så ville jeg se anderledes på det. Jeg kan ikke huske om vi i min familie har det med føste at kan teste sent og da jeg ingen kontakt har med min mor er det lidt svært at få afvide og der er heller ingen der skal vide vi prøver.. Det er jo heller ikke sikkert at der er noget og tror det ikke, men vil være helt sikker, da jeg står med job/elevplads på hånden og der vil jeg ikke starte hvis det er jeg nu er gravid. Hvis du forstår....

• #3   22. nov 2008 Jeg tror altså det er pga. de der blodprøve graviditets test er super super dyre at få lavet at din læge siger nej.

De symtomer du nævner kan jo faktisk både være graviditet men også mens på vej.

så mon ikke din læge bare vil vente lidt længere før han tester?

Evt. kunne du jo købe nogle hjemme test der måler ned til 10 um?

Men ellers er jeg enig med nana, tag det som en overraskelse.

• #4   22. nov 2008 jeg har også prøvet selv og ha de symtomer,mange gange er det fordi man gerne vil være gravid,så tror kroppen at man er "gravid" hvor man endelig ikke er,så som de andre siger,se om du ikke bliver positiv overrasket,ellers held og lykke

Kommentér på:
Hvad ville i gøre (dum læge)

Annonce