{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.643 visninger | Oprettet:

Lærke L
Lærke L
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 55

Desvære {{forumTopicSubject}}

Jeg vender desvære tilbage i forumet prøver at blive gravid da jeg igår den. 26/12 havde en SA...

jeg var enlig godt klar over hvad klokkern havde slået da jeg begyndte at bløde let i søndags og det stoppede desvære ikke... var ved vagtlægen juleaften pga blødning og mange mave smerter de scaner mig og alt ser fint ud med hjerteblink og ingen blødning fra livmorden.... jeg spør uroligt hvor jeg så bløder fra,,, men det kan de ikke sige.. detr viste síg så en sa og en slem urinvejsinfektion... er bare så ked af det smiley godt to år kamp for at nå her til og så sker dette smiley ....

Håber ikke vi igen skal vente godt to år før vi igen står med positiv test..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.
  • Skiftet batteri på min Ford Fiesta fra 2013 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Desvære
  • #2   27. dec 2012 Øv!!!
    Er ked af det på jeres vegne smiley
    Kan fuldt ud sætte mig i jeres situation. Vi havde også næsten prøvet to år, og set endte også med sa. smiley

Vi kæmper videre. Og håber at IVF vil give os de gyldne streger.

Kæmpe knus herfra.
    Husk at få snakket om der smiley

• #3   27. dec 2012 Øv da.. smiley Det gør mig ondt at høre.. Håber det vil lykkedes for jer hurtigst muligt igen..

• Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

#4   27. dec 2012 ja ... blødte meget og vagtlægen mente ikke det var akut og så gik jeg på wc.. det løb ud a mig inden jeg overhoved fik tisset.. så vi valgte at ringe 112... da jeg kom ind ville jeg lige tisse og sygeplejsken gik med da hun skulle have en urin prøve og ville gerne se i wcét hvor meget jeg blødte.. men mens jeg sad der kunne jeg mærke at saén kom smiley og blev der efter scannet og der var desvære intet andet end en lille smule væv som de mener min krop selv kan komme af med skal til kontrol scanning på onsdag for at se om alt er kommet ud... er bare så bange for at vi igen ¨må vente 2 år smiley da jeg har pco er det desvøre rigtig svært for os at blive gravid så vi var så lykkelige..

• #5   27. dec 2012 smiley smiley æv æv æv !

Det er rigtig trist ! - Håber det snart lykkedes for jer, fuldt ud !
    Kæmpe krammer !!!

• Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

#6   27. dec 2012 tak for alle knusserne det varmer ...

• #7   27. dec 2012 når man ikke har prøvet det før kan det godt virke meget skræmmende og man tror selv man er ved at forbløde. er ked af det på dine vegne

• #8   27. dec 2012 Ej hvor synd for jer.. Håber i bliver gravide hurtigt igen, husk endelig at få snakket om det, heller en gang for meget end en gang for lidt. Kæmpe kram til dig..

• #9   27. dec 2012 Heldigvis sidder der jo også sundehedspersonale på 112 der foretager en vurdering af opkaldene, så men bliver hurtigt cuttet af hvis de synes det er helt heni skoven at man ringer og ja man kan jo panikke når man ser blod og ved at ønskebarnet måske er væk :-(( Øv for jer, håber i får hurtigt held med projektet igen

• #10   27. dec 2012 Selv det tror jeg de er ret gode til at vurdere smiley

• #11   27. dec 2012 Jeg fik en ma i oktober . Få dage efter begynder jeg at styrt bløde. Kunne mærke hvordan det rendte ud når jeg stod op. Kommer op til vagtlægen og videre på Skejby hvor de får det stoppet. Jeg skulle have ringet 112 men tænkte som i gør.Jeg mistede rimelig meget blod og det var pga den abort jeg fik ..

• #12   27. dec 2012 Erikas mor> man aner ikke hvordan man vil reagere i forskellige sitautioner. Hun har jo ikke ringet 112 for sjov vel... Og du vil da aldrig finde ud af hvorfor en ambulance kommer "for sent".. Sys ikke dine indlæg er særlig positive, ja du er utilfreds, men og begynde på det her, ved en person der tydeligvis har det skidt, er respektløst i mine øjne.. Jesus altså..

• #13   27. dec 2012 Enig med Carina.

• #14   27. dec 2012 Enig Carina

• #15   27. dec 2012 åh gud da lad dog være med at analysere HVORFOR der blev ringet 112 men bare trøst!!! Det er sgu da utroligt. Og når det blev taget alvorligt så har de også selv ment det var alvorligt nok. Jeg ville sgu ha ønsket at JEG havde ringet 112 ved nr 2 SA for det var virkelig smertefuldt og det stod ud af mig.
    Men lad nu pigen være!!

• #16   28. dec 2012 Erika når man bløder fra skeden, måsen, øret osv er man nød til at ringe 112 hvis man er i tvivl og man ikke er kommet til skade. Man kan have en udposning på en blodåre som er sprunget, så er det livs truende! Og dette forkommer også hos unge mennesker. Og siger fagpersonale at man skal ringe til 112 ved forværing,- skal man gøre det. dér er en grund til de anbefaler det.
    Udover min udd. Så har jeg haft en graviditet uden for livmodren, som sprang og det blødte, tro mig det blødte og jeg skulle ringe 112 og blev akut opereret, og mangler i dag en æggeleder.

De sagde desuden til hende at de stadig kunne se hjerte blink og at var fint. Så hun reager som man bør. Når man så pludeslig får kraftig smerter og bløder kraftigt.

• #17   28. dec 2012 Lærke det kan være letter at blive gravid når man har været det en gang, lad os håbe det er tilfældet for jer. Held og lykke frem over

• #18   28. dec 2012 det er jeg ked af at høre. smiley hvad er sa?

• #19   28. dec 2012 Sa= spontan abort..

• #20   28. dec 2012 Tak. Og det er rigtig ærgeligt for jer. Og ville også ringe 112 hvis det var mig.

• Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

#21   28. dec 2012 UNDSKYLD.... bEHØVER i bruge min tråd til at vudere om i synes jeg skulle ringe 112...eller ej ??? vi vaR TIL JULE FROKOST ingen kunne køre..og lægevagten mente ikke det skulle til ses da jeg to dage inden var til scanning hvor alt så fint ud tros en blødning men alt kan ændre sig lynhurtigt fandt man så ud af og i felfonen blev der nævnt at de mente jeg var ved at tabe barnet... så kunne falck vel selv vudere ???

jeg kunne ikke stå på mine ben af smerte da jeg sammen tid havde urinvejinfektion. havde vi ikke andet valg... find venligst en anden diskutions klub for jeg hAR ikke brug for at høre jeres meninger om det lig pt... til alle andetr som renfaktisk har forstået tråden og sender varme tanker takker jeg mange gange... <3<3

• Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

#22   28. dec 2012 takker skulle der så stå smiley

Det varmer der er nogen som kan have en forståelse om hvad man gennemgår

• #23   28. dec 2012 Jeg er ked af det på jeres vegne. Det må være den værste føelse nogensinde.
    Håber du bliver gravid hurtigt igen og får jer en dejlig lille baby smiley held og lykke.

• Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

#24   28. dec 2012 jah ... føler mig enlig også ret tom inden i hoved.... bløder desvære stdadig rigtig meget efter den sa ... har nu blødt siden søndag og så kraftigere efter sa i onsdags... håber det snart stopper smiley så man kan komme oven på igen..

Kommentér på:
Desvære

Annonce