{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IVF-behandling i det PRIVATE...?
  • #1   20. okt 2012 Hvad vil du vide. Har lige været igennem ivf i det private. Det mislykkedes desværrer

• #2   20. okt 2012 Bm

• #3   20. okt 2012 Anja:
    Æv det er jeg ked af at høre smiley

Vi har jo en datter fra 2010 som er lavet på det offentlige og de fryse æg vi havde tilbage fra hende har vi brugt i sommers, desværre stoppede min graviditet i uge 9 smiley

Vi har jo så fået at vide at vi skal i det private, hvis vi vil i behandling igen. Hvilket jo giver en masse nye spørgsmål smiley

Hvis du ikke har lyst til at svare er det selvfølgelig iorden og du må også gøre det i privat besked smiley

*Hvor er/var I i Behandling..?
    *Hvad var grunden til at i valgte det sted..?
    *Hvilke behandling har I fået..?

*Har i valgt 1 eller 3 forsøgs betaling..? -Og hvorfor..?

*Når man køber 1 IVF behandling, er det så = 1 æg oplægning, eller er det 1 æg udtagning..? og så oplægning det antal gange der nu er befrugtede æg til..?

På forhånd tak smiley

• #4   20. okt 2012 Vi var i behandling på ivf syd som ligger i fredericia. Grundet til dette var at det var det sted der lå tætteste på hvor vi bor, men vi havede stadig en times kørsel dertil.
    Men en super hyglig sted hvor der bare var sådan en god stemning.
    Så vidt jeg har foestået så betaler man for et ivf forsøg og så er det en gang ægudtagning, og så har man så de æg der nu dur til rådighed.
    Vi havede kun et forsøg. Vi fik 6 æg ud men kun en duede, og desværrer blev jeg ikke gravid.
    Vi har så efterfølgende fundet ud af at der er kommet nogle nye regler. Man kan nu få 3 iui forsøg på en privatklinik som har overenskomst med sygesikring danmark. altså det forsikring som alle er medlem af i danmark.
    Det kræver bare en henvisning fra egen læge. Og det er altså ikke sikkert at ens egen læge kender reglerne ( min gjorde ikke) men vi undersøgte tingene grundigt og talte også med en klink.
    Nu ved jeg jo ikke hvad jeres grund er til at i er i behandling, men hvis der er mulighed for det så kunne man jo måske være heldig at det lykkes på den måde, inden man skal ud og bruge en masse penge.
    Du spørger bare løs hvis du har flere spørgsmål.
    Vi skal foresten i behandling hos Aagård fertillietetsklink som ligger i århus, når vi starter på de 3 forsøg, da ivf syd desværrer ikke har overenskomst med danmark

• #5   20. okt 2012 Anja:
    Tak for svar smiley
    Grunden til du kun have ét forsøg, var fordi i kun havde betalt for ét..?
    Da jeg fik udskrabningen i Juli nævnte de godt noget med at man kunne "snyde" sig til gratis behandling, men da det både er mig og manden den er galt med, kan vi desværre kun bruge IVF smiley
    Vi hat været i behandling i Skive og der fik vi at vide, at vi skulle til Århus (145km væk fra hvor vi bor), hvis vi vil i behandling igen... Nu ved vi så bare ikke helt hva behandlings sted vi skal tage og om vi skal "nøjes" med at købe 1 IVF-behandling..?

Kommentér på:
IVF-behandling i det PRIVATE...?

Annonce