{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.113 visninger | Oprettet:

Lærke L
Lærke L
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 55

halv/hel positive ægløsnings teste {{forumTopicSubject}}

Hej jeg skriver denne besked for at hører om andre har prøvet det samme. Jeg har Pco-

Er nu endelig igeng med metformin piller fra min gynækolog efter et vægt tab på 23 kg og har taget dem i godt 3 mrd. og de sidste 2 gange er min cyklus blevet kortere startede på 58 dage til den sidste var på 34 dage .

nå- men jeg tager så ægløsnings teste men denne cyklus har jeg Haft on and off positiv og negativ dog stadig lidt synlig udslag på testen og vi snakker om godt 3 uger i streg smiley andre der har prøvet det samme.. ?? skulle dog gerne få mens i midten af næste uge hvis den holder sig på de 34 som sidste..

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  halv/hel positive ægløsnings teste
  • #1   19. okt 2012 En æl-test er først positiv når begge streger er lige tydelige, eller teststregen er tydeligere end kontrolstregen. Der kan godt forekomme svage streger gennem hele cyklus. smiley

• Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 55
    #2   19. okt 2012 jah ved jeg nemlig at den skal være men ble godt nok overesket over at stregen stadig ble tydligere og så svagere og så tydligere .. men der var kun den ene dag test stregen var tydligere end kontrol og det ved jeg er den da den er positiv men mpåtte bare skrive her da jeg ikk har oplevet før at den bliver ved at være der selv om den ik er positiv men bare det at man ka se den jeg undrede mig over ---men tak for svar:D

• #3   19. okt 2012 Da jeg testede kunne jeg også se stregen næsten hele perioden, men det var meget tydeligt da den var "rigtig"positiv. smiley

Kommentér på:
halv/hel positive ægløsnings teste

Annonce