æg doner {{forumTopicSubject}}
Go aften alle sammen...
Jeg ved ikk om inlægget høre til her inde men nu prøver jeg
Jeg har over meget lang til overvejet at doner nogle af mine æg for at hjælpe ander men at få opfyldt deres største ønske. Jeg er nu kommet frem til at jeg meget gerne vil hjælpe. Jeg er jo en sund og rask kvinde i min bedste alder (25år) jeg syntes det er så tragisk (hvis man kan sige det sådan ) at nogle folk har så svært ved ikke selv at kan få deres ønske opfyldt. Jeg har så det problem at jeg bare skal tænke på sex også jeg gravid.. Jeg har selv to vidunderlige drenge og ønske ikke flere børn før jeg er færdig med min uddannelse om 4år. Så jeg syntes at så længe jeg ikke selv har behov for mine æg så vil jeg gerne hjælpe andre med at få deres drøm opfyldt.
Så mit spørgsmål er om der er nogen der har prøvet det og evt ved hvordan man kommer i gang med "prosessen"
På forhån tak og go aften
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Men vil bare sige jeg synes det utrolig stort a dig ! jeg bliver også lyn hurtig gravid ! Men jeg ville aldrig kunne gøre som dig, så ja det beundre jeg dig sku for.
mar 2010
okt 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
okt 2010
mar 2010
Min mormor kunne ikke selv efter min mor, pga en hel masse ting så de adopterede (: Men jeg ville som sagt ikke kunne, ikke nok med jeg har psoriasis som jo er arveligt, så ville jeg ikke kunne læde være med at tænke på dem som mine børn (: Så det ville være no go for mig, men sådan er vi heldigvis så forskellige (:
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
jeg overvejede det også rigtig meget en overgang, men gik væk fra det igen.
jun 2012
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 139
okt 2010
æg doner