{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.589 visninger | Oprettet:

Teste 2+2 og 2+3 {{forumTopicSubject}}

Hej BG..

Jeg var så dum at jeg testede igår eftermiddags..
Hvor jeg kun skulle være 2+2. Har testdag d. 5. oktober.
Men har bare voldsom kvalme og meget ømme bryster. Ligesom da jeg var gravid sidst (i maj mdr)
Derfor tog jeg lige en test, når nu den alligevel lå i skabet..

Til min store overraskelse kom der to streger. Den var ikke særlig tydelig.. men efter der var gået 5 min, blev den endnu mere tydelig..
Testede så igen i dag.. Men også her i eftermiddag, så ingen morgenurin.. Men tror den er negativ.. Synes jeg MÅSKE kan ane en streg.. men tror mere det er ønsketænkning..

Ih. ville ønske jeg slet ikke havde testet, og bare ventet til d. 5. oktober..

ved ikke helt hvad jeg vil med det her :s Nok bare skrive det, og evt høre om andre har prøvet det samme..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Teste 2+2 og 2+3
  • #3   26. sep 2012 okay, så er der stadig et lille håb Dina..

Amalie.. ret svært at holde forhåbningerne nede.. Vi har været i behandling, og dette er vores 4. forsøg.. Denne gang var min slimhinde flot fik jeg at vide, så nu er der endelig chance for at jeg kan holde på barnet..

• #5   26. sep 2012 jeg synes du skal prøve igen om 1 uge hvis du ikke kan vente til din mens skulle komme. smiley
    Håber virkelig for dig at du er blevet gravid.

• #6   26. sep 2012 jaa.. ved godt det med biokemiske.. Har prøvet det en gang.. Måske to, men det vides ikke med sikkerhed..
    Men årh.. magter bare snart ikke mere behandling..

Jeg venter i hvert fald nogle dage.. Håber jeg kan vente til testdag.. Kunne være jeg skulle smide de to sidste teste ud, så de ikke ligger og frister..

og tak smiley

• #7   26. sep 2012 Håber håber virkelig for dig at den er der denne gang :)!!

• Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #8   26. sep 2012 Jeg krydser fingre for det lykkes smiley Jeg testede svagt positiv (på en meget følsom test) 3+6.
    Da jeg dagen efter lige ville prøve med en af de minde følsomme var den negativ - de kunne først vise noget en lille uge senere. Så ja, slå koldt vand i blodet og nyd livet indtil testdag - sov når du er træt, gør nogle ting der optager dig og flytter tankerne lidt.

Jeg blødte i øvrigt både i uge 8 og 12 - tror det er fordi jeg har dannet hcg lidt langsomt.
    Men gravid var jeg smiley

Mit bedste råd fra de dage hvor en test havde vist positivt og de andre ikke gjorde og de dage jeg blødte er helt klart at lave noget der flytter tankerne - gå i biografen, læs en eller anden fed bog, inviter gæster til noget uformelt hygge (så du ikke behøver stå på den anden ende med madlavning), løs suduko eller andet hvis du er til sådan noget og slutteligt - sov lidt ekstra - det kan din krop godt lide, og de timer du sover kan du ikke tænke på om du er gravid eller ej.

• #9   26. sep 2012 tak.. vi håber også heeelt vildt.. men.. orh ja, man er bare blevet skuffet så mange gange før..
    og denne gang kunne jeg slet ikke mærke jeg havde æl.. det plejer jeg ellers altid at kunne...
    men har små jag i underlivet (ligesom da jeg var gravid), så der er bare så mange ting der er magen til den gang..

• #10   26. sep 2012 mine tanker er ikke kun der..
    skal til eksamen i morgen.. så det er jeg død nervøs over.. Har afleveret en opgave jeg skal op og forsvare, og fremføre noget drama/udtryk..
    Og lidt senere kommer min søster og hygger..
    læser på livet løs, og om aftenen træner jeg sammen med min kæreste.. synes jeg gør hvad jeg kan for at flytte tankerne...

• Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #11   26. sep 2012 Det er rigtig godt Christina smiley Det var i hvert fald hvad der hjalp for mig - at få lavet en masse, så kroppen får fred for alle ens tanker til at arbejde stille og roligt. Den kan sit kram - det må man bare have tillid til.

• #12   26. sep 2012 jaa.. jeg prøver virkelig også.. men årh.. når man er i behandling og alt (føler man) er tilrettelagt efter projektbaby, selv tidspunktet man skal have sex, så er det svært at ligge det bag sig..

• #13   26. sep 2012 Da min søster blev gravid denne gang, følte hun sig gravid. hun blev irritabel og fik ondt i bækkenet, men alle tests var negative.
    Hun kunne første teste positiv da hun var 5+0.

Senere fik hun rykket sin termin 13 dage, så hun var faktisk kun 3 uger henne, og testede alligevel positiv uden tvivl, da stregen kom.

Vent og se, selvom det er svært. Det er risikabelt at teste tidligt..

• #14   26. sep 2012 okay..

jeg forsøger også at vente.. Kan jo egentlig heller ikke gøre så meget andet smiley
    Ved godt der kan ske en bio.. har jeg desværre prøvet..

• #15   26. sep 2012 Uuuuuh, håber for jer smiley
    Tror den er god nok, når den har været positiv 1 gang + dine symptomer smiley

• #16   26. sep 2012 Hold kæft hvor jeg dog håber for dig, at den er god nok. Det må være så krævende... Alt held og lykke herfra.

• #17   27. sep 2012 tak hvor er i søde..
    får helt tårer i øjnene.. Ved ikke hvad der sker med mig for tiden.. Igår så jeg "skrot til slot" og da familien fik at vide de skulle i lalandia, begyndte jeg at sidde og græde..
    Har jeg altså aldrig oplevet før..
    hmm..

Håber helt vildt.. den anden test var også positiv.. bare meget meget svagt.. men min kæreste kunne også godt se stregen da han kom hjem..

• #20   27. sep 2012 tak tak.. Jeg tester ikke mere (håber jeg) før d. 5. oktober...

Kommentér på:
Teste 2+2 og 2+3

Annonce