12. okt 2010 Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Teste 2+2 og 2+3 {{forumTopicSubject}}
Hej BG..
Jeg var så dum at jeg testede igår eftermiddags..
Hvor jeg kun skulle være 2+2. Har testdag d. 5. oktober.
Men har bare voldsom kvalme og meget ømme bryster. Ligesom da jeg var gravid sidst (i maj mdr)
Derfor tog jeg lige en test, når nu den alligevel lå i skabet..
Til min store overraskelse kom der to streger. Den var ikke særlig tydelig.. men efter der var gået 5 min, blev den endnu mere tydelig..
Testede så igen i dag.. Men også her i eftermiddag, så ingen morgenurin.. Men tror den er negativ.. Synes jeg MÅSKE kan ane en streg.. men tror mere det er ønsketænkning..
Ih. ville ønske jeg slet ikke havde testet, og bare ventet til d. 5. oktober..
ved ikke helt hvad jeg vil med det her :s Nok bare skrive det, og evt høre om andre har prøvet det samme..
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Amalie.. ret svært at holde forhåbningerne nede.. Vi har været i behandling, og dette er vores 4. forsøg.. Denne gang var min slimhinde flot fik jeg at vide, så nu er der endelig chance for at jeg kan holde på barnet..
maj 2011
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 142
Håber virkelig for dig at du er blevet gravid.
okt 2010
Men årh.. magter bare snart ikke mere behandling..
Jeg venter i hvert fald nogle dage.. Håber jeg kan vente til testdag.. Kunne være jeg skulle smide de to sidste teste ud, så de ikke ligger og frister..
og tak
sep 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 61 Svar: 455
mar 2012
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
Da jeg dagen efter lige ville prøve med en af de minde følsomme var den negativ - de kunne først vise noget en lille uge senere. Så ja, slå koldt vand i blodet og nyd livet indtil testdag - sov når du er træt, gør nogle ting der optager dig og flytter tankerne lidt.
Jeg blødte i øvrigt både i uge 8 og 12 - tror det er fordi jeg har dannet hcg lidt langsomt.
Men gravid var jeg
Mit bedste råd fra de dage hvor en test havde vist positivt og de andre ikke gjorde og de dage jeg blødte er helt klart at lave noget der flytter tankerne - gå i biografen, læs en eller anden fed bog, inviter gæster til noget uformelt hygge (så du ikke behøver stå på den anden ende med madlavning), løs suduko eller andet hvis du er til sådan noget og slutteligt - sov lidt ekstra - det kan din krop godt lide, og de timer du sover kan du ikke tænke på om du er gravid eller ej.
okt 2010
og denne gang kunne jeg slet ikke mærke jeg havde æl.. det plejer jeg ellers altid at kunne...
men har små jag i underlivet (ligesom da jeg var gravid), så der er bare så mange ting der er magen til den gang..
okt 2010
skal til eksamen i morgen.. så det er jeg død nervøs over.. Har afleveret en opgave jeg skal op og forsvare, og fremføre noget drama/udtryk..
Og lidt senere kommer min søster og hygger..
læser på livet løs, og om aftenen træner jeg sammen med min kæreste.. synes jeg gør hvad jeg kan for at flytte tankerne...
mar 2012
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
okt 2010
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Hun kunne første teste positiv da hun var 5+0.
Senere fik hun rykket sin termin 13 dage, så hun var faktisk kun 3 uger henne, og testede alligevel positiv uden tvivl, da stregen kom.
Vent og se, selvom det er svært. Det er risikabelt at teste tidligt..
okt 2010
jeg forsøger også at vente.. Kan jo egentlig heller ikke gøre så meget andet
Ved godt der kan ske en bio.. har jeg desværre prøvet..
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 626
Tror den er god nok, når den har været positiv 1 gang + dine symptomer
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
okt 2010
får helt tårer i øjnene.. Ved ikke hvad der sker med mig for tiden.. Igår så jeg "skrot til slot" og da familien fik at vide de skulle i lalandia, begyndte jeg at sidde og græde..
Har jeg altså aldrig oplevet før..
hmm..
Håber helt vildt.. den anden test var også positiv.. bare meget meget svagt.. men min kæreste kunne også godt se stregen da han kom hjem..
okt 2010
Teste 2+2 og 2+3