21. mar 2008 Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
hcg hormon og SA {{forumTopicSubject}}
hej i dejlige tøse
Har lige et par spørgsmål.
Jeg fik fjernet min p-stav for 2 måneder siden.. skulle så vente på at få mens ca 4 uger efter.. før jeg kunne få noget andet beskyttelse. Jeg fik så mens den 26 juli. havde det i 4 dage også forsvandt det igen. lørdag den 4 august får jeg så det igen. men bare mere end plet blødning. syntes jeg er meget underlig. så tager en graviditets test søndag og den bliver posetiv. Grunden til jeg tog en var da jeg ventede mig sidste gang fik jeg en SA lige efter jeg testede posetiv selvom jeg næsten lige havde haft mens. bløder stadig men kun meget lidt. når jeg laver meget eller tisser. i torsdags fik jeg så taget en blodprøve og fik svar idag at hormon tallet var på 106, og fik taget en ny blodprøve igen idag for at se om det er steget. for at de kan se om jeg lige så stille udstødder fosteret eller jeg bliver ved med at være gravid..
mit spørgsmål er så: er der nogen af jer der har prøvet det samme og hvad lå jeres tal på?
og hvor lang tid efter skal vi prøve igen, hvis det her er en SA ?
vi har snakket om det her hjemme og er blevet enige om vi gerne vil prøve at blive gravid igen hvis denne gang ikke bliver til noget.
håber ikke det blev alt for langt..
go dag til jer alle
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
mar 2008
mar 2008
mar 2008
hcg hormon og SA