{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.314 visninger | Oprettet:

Årh øv... {{forumTopicSubject}}

Ja vi startede jo i sidste måned, men det lykkes ikke i første forsøg... Skulle så starte igen når jeg fik min menstration den første august. men så fik jeg det i går smiley Og klinikken har ferie lukket og kommer først den 6. Så nu tør jeg ikke at starte nu når jeg ikke har snakket med dem. Så nu kan vi vente endnu en måned. Synes bare ikke noget vil lykkes smiley

Bare lige et øv indlæg her fra mig...


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Årh øv...
  • #1   28. jul 2012 Ja, kan godt se, at det er lige tidligt nok.. De kan ikke nå at følge med i din udvikling..
    Hmm, hvor længe skulle du tage Pergotime? Og skal du evt, have en sprøjte også?


  • #2   28. jul 2012 Jeg har heldigvis timet det med Provera, så jeg først får mens omkring den 4. august.. De kommer nemlig også tilbage her den 6. august..

    Prøv at tælle dage og se om det kan lykkes.


Kommentér på:
Årh øv...

Annonce