{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan??
  • #1   27. jun 2012 Første gang sendte jeg et billede, da han ikk var hjemme og først kom hjem en uge efter.. Han blev vildt glad og ku næsten ikk forstå det.. Vi havde prøvet i et år.. Her anden gang tog jeg testen en aften mens han kørte min veninde hjem og bad ham bare gå ud på badeværelset da han kom hjem... Oss her blev han glad.. smiley Begge børn er planlagte...

• #3   27. jun 2012 Min kæreste havde haft nattevagt, så han lå og sov og havde kun sovet 1 time tror jeg. Jeg ville egentlig ikke have testet, men kunne jo ikke dy mig. Og da den var positiv flåede jeg døren op og spurgte. "Skat sover du??!!" Og så fortalte jeg vidt og bredt om den positive test, mens min kæreste egentlig stadig halvsov. Jeg lod testen ligge på badeværelset og tog på arbejde, og så så han den da han vågnede et par timer efter. Han havde ikke helt forstået, hvad der skete dér om morgenen, men han kunne jo se på testen, at den var god nok smiley

• #4   27. jun 2012 min forlovet sad og snakkede i tlf. med hans søster da jeg kom ind og viste ham testen han blev helt stille

også efter lidt tid sagde han imens hun var i tlf. at han skulle være far

• #5   27. jun 2012 Skulle en morgen skynde mig ud og kaste op, og tænkte at jeg nok lige måtte tage en test. Mens jeg tissede i bæret, bankede kæresten på og spurgte om jeg var ok. Sagde at han lige skulle gå væk, men da der kom en meget svag positiv streg, flåede jeg døren op og råbte at nu skulle han skynde sig at komme. Jeg troede ikke helt selv på den svage lyserøde streg,da jeg først lige havde smidt p pillerne. Men kæresten forsikrede mig om at den var god nok.( Og de efterfølgende test blev mere og mere tydelige), det var selvfølgelig planlagt så han blev glad.:-)

Kommentér på:
Hvordan??

Annonce