{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.545 visninger | Oprettet:

Hvornår ved man tiden er den rette ????? {{forumTopicSubject}}

Hvornår ved man det er den rette tid til at blive gravid igen ????
Skal man kræve at få lagt 2 æg op igen for at være sikker på bare et af dem sætter sig fast og måske have chancen for tvillinger igen ???
Eller skal tøserne kun være tvillinger og den næste singel så de er speciele hver for sig og så kun f lagt 1 æg op?
Men kan man klare at det så måske ikk sætter sig fast ???

HJÆLP lige smiley Synes det er underligt at nu kan man jo faktisk vælge mdr man vil føde i osv.. ved godt man os kunne det med tøserne - men nu virker det bare sådan lidt mere anderledes.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår ved man tiden er den rette ?????
  • #2   5. jun 2012 Som Dina siger (:

Og så tror jeg sku jeg ville være lidt praktisk og prøve om man kunne gøre så der er ca 6 måneder mellem fødselsdagene smiley

• #3   5. jun 2012 Det er jo det vi ikk ved - hvor store chancer der er smiley Derfor valgte vi 2 æg op. Har det os sådan lidt har ikk lyst at der skal gå noget til spilde.

Ja man skal jo planlægge lidt - dog ved jeg højgravid i hede gider jeg ikk. så derfor skal det være enten vinter eller efterårs barn/børn *G*

• #4   5. jun 2012 Vi starter ikke projekt b igen før vores skumtrolde har krydset deres 2,5 års dag....

Så vil vi prøve lidt selv - og derefter videre hvis det er....

Tror vi tager et æg af gangen - hvis vi kommer dertil....(tror jeg) men tvillinger er velkommen smiley

• #5   5. jun 2012 Altså jeg synes det kunne være sjovt med tvillinger igen - så har jeg de 4 børn som jeg vil have over 2 gange *G*

Men på den anden side vil jeg os gerne have et stk og prøve det at føde selv..

Men ja jeg tænker os lidt de skal være omkring 2år prinsesserne inden vi skal have lagt æg op igen smiley

Der kan desværre ikk komme noget naturligt herhjemme da mine æggeledere er lukket som en øster smiley

men igen skal måske ind på sosuhjælper uddannelsen og hvor meget kan man klare af den som gravid osv..

• #7   5. jun 2012 Altså vi havde planlagt at gå igang med at lave nummer 2 da Lui var omkring de 1½ år... men da vi så kom dertil var lysten der bare ikke. Jeg havde virkelig lyst til at nyde Lui lidt længere tid inden der kom en mere. Sådan lidt en speciel følelse nok fordi han er vores første.
    Men lige pludselig kunne vi bare mærke på os selv at nu var det babytid og at nu var Lui såå klar til at blive storebror. Han når at blive 3 år og 3 mdr når prinsessen kommer til verden.

Kommentér på:
Hvornår ved man tiden er den rette ?????

Annonce