{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.259 visninger | Oprettet:

symptomer ( ømme bryster) {{forumTopicSubject}}

Hej Piger, jeg har lige et spørgsmål.

Hvor lang tid inden i havde test dag kunne i mærke symptomer ?

Jeg ved at nogen vil svare at når man tænker over det så kan man selv fremkalde dem, men jeg går ikke rigtigt og tænker over det!
Men i aftes da jeg gik i seng og bryster blev ''sluppet'' fri, er du vimmer det gjorde fuldstændig ondt bare de snittet madrassen når jeg vendte mig . og her til morgen har jeg stadig ondt i dem ..

Så ja mit spørgsmål er hvor lang tid efter jeres ægløsning kunne i mærke noget ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Lægning af Stor formats fliser 250 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  symptomer ( ømme bryster)
  • #1   21. apr 2012 Jeg fik ømme bryster samtidig som kvalmen kom. Omkring ug 8.

De først symptomer jeg havde, som kom længe inden jeg anede jeg var gravid, var en konstant tissetrang. Jeg tissede bare HELE tiden!.

Tror faktisk det kom få dage efte rjeg blev gravid, for husker som om det havde stået på ret længe, og jeg testede positiv da jeg var 6 uger henne.

• #2   21. apr 2012 jeg tisser helt vildt og har super mega ondt i mine bryster og i sær mine bryst vorter og så klør det. tror jeg tager en test i morgen. det er så dumt at man ikke ved noget jeg har ike haft min mens efter p- sprøjten endnu

• #3   21. apr 2012 Jeg fik mega ømme bryster allerede i uge 4.

• #4   21. apr 2012 Testede postiv uge 4 og havde haft ømme bryster med jævne mellemrum så siden uge 2-3

• #5   21. apr 2012 Hmm, skal selv teste om 5 dage.
    Jeg har ømme (mere tunge, spændteagtige) bryster, og så tisser jeg bare KONSTANT - hver 2. time nærmest uanset hvor lidt jeg drikker.
    Træthed og indimellem lidt kvalme..
    Men jeg er selv ret sikker på, at det er bare noget, jeg bilder mig ind. Fordi jeg lige har været igennem et behandlingsforløb, så ved man jo, at der er chance for at den er der..
    Suk..

Men ønsker dig alt held og lykke smiley

Da jeg var gravid sidst, havde jeg spændte bryster og meget træthed ca. en uge efter jeg blev gravid.

• #6   21. apr 2012 Tak for jeres svar smiley jeg har bare så ømme bryster især bryst vorterne smiley og jeg skulle gerne først have haft ægløsning i mandags eller tirsdag.. Så er det ik rimlig tidligt ?

• #7   21. apr 2012 tjo men jeg havde også symptomer inden jeg kunne teste positiv. Jeg havde ikke den fjerneste idé om at jeg skulel være gravid for havde aldrig prøvet det før og det var overhovedet ikke planlagt. Det kom helt uventet.
    Men jeg syntes bare at mine bryster begyndte at føles som da jeg var 11 år igen og undrede mig for de voksede da ikke mere når jeg var 20 år jo. Så var jeg jo færdig.
    Gik ned og købte min første graviditets test nogensinde bare for at tjekke. Den var også negativ. Undrede mig også fordi jeg havde haft menstruations smerter i flere dage uden der kom noget. Men anede ikke hvornår jeg skulle have det.

gik bare videre de næste to uger uden at gøre noget for jeg var jo ikke gravid. Men efter de to uger jeg fortsatte havde jeg altså stadig menstruations smerter uden menstruation. Så købte en mere, hvilket min kæreste syntes var dybt latterligt når jeg vidste jeg ikke var gravid og vi ikke havde så mange penge. Men den var så positiv.

jeg fik også ret hurtigt tegn selvom det ikke kunne give udslag på en test endnu. Og uden jeg vidste eller mistænkte noget. Eller havde planer om at få børn endnu.

• #8   22. apr 2012 jo, det er vist rimelig tidligt så smiley

• #9   22. apr 2012 Der er jo ikke andet at gøre end at vente og se smiley

• #10   22. apr 2012 jeg testede positiv 3 dage før min forventet menses

og mine første symptomer var også ømme bryster
    og en lille smule kvalme

Kommentér på:
symptomer ( ømme bryster)

Annonce