{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.174 visninger | Oprettet:

Så er vi startet op igen for sidste gang {{forumTopicSubject}}

Efter et vægttab på 26kg har vi dags dato meldt os klar til ivf behandling, har ikke brugt nogen af disse forsøg endnu men det er den eneste mulighed vi har da min sidste graviditet endte med en operation fredag d. 4 februar 2011 hvor jeg fik fjernet 2 fostrer og begge æggeledere.

Vi er VILDT klar til at komme igang dog meldte de på klinikken at de først har tid til os d. 18 maj men skal lige sende dem en mail i morgen for klinik chefen havde lovet at tage os ind ASAP når jeg havde tabt mig, så måske starter vi op før.

Denne gang får familien ikke at vide hvornår vi starter op igen da vi vil have det for os selv nu hvor at vi ikke som alle andre kan komme og sige VUPTI vi blev lige gravide..... også ved vi at hvis min egen mor fik det afvide ville hun jo nærmest ringe hver eneste dag for at høre hvordan æggene vokser, og det GIDER VI IKKE smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er vi startet op igen for sidste gang
  • #1   17. apr 2012 Nemli ingen viste vi var igang fordi man skal have ro og mag smiley Held og lykke - gid det var mig som havde tabt mig 26kg smiley FLOT !!!

• #2   17. apr 2012 Puha en omgang I har været igennem.....

Ønsker jer al held og lykke - håber babylykken snart tilsmiler jer...

• #4   17. apr 2012 Vi har valgt at skjule det denne gang fordi vi har været i behandlingsforløb i 2 år tidligere og vi mistede desværre på samtlige måder man snart kan miste på og det var squ så hårdt til sidst at skulle svare på alle de spørgsmål familien hele tiden havde da vi er de første og eneste der desværre ikke kan lave en familieforøgelse selv...... vi er så uheldige at vi startede før alle søskende på begge sider og vi er de eneste udover min egen lille søster som endnu ikke har fået baby, det er noget af det hårdeste.

Super mange tak for jeres søde kommentar og på trods af et så stort vægttab så er jeg skam ikke stoppet her, jeg kan bruge ventetiden på at smide lidt mere endnu og det eneste jeg gør er at mit liv handler om sund kost, motion og til tider et par xl medical når jeg skal spise noget med stivelse.

Kommentér på:
Så er vi startet op igen for sidste gang

Annonce