Absolut Lykkelig!<3 {{forumTopicSubject}}
Hej alle i skønne mennesker på bg! (Sorry det er lidt langt)
Nogen af jer kender mig og min historie.. andre gør nok ikke. Jeg er en kvinde på 22, som blev gravid som 18 årig. Jeg fik dog en sa, og sørgede over det længe.. Sorgen over det er aldrig rigtig forsvundet, hvilket nok også er grunden til jeg har hængt ud på bg siden 2008;)
Dog er jeg idag glad for, at jeg ikke fik barn med min daværende kæreste, for skæbnen ville at jeg skulle finde en større kærlighed!
Efter et 6 årigt ustabilt forhold med utroskab og abort, valgte jeg at gå, med troen på at jeg som kvinde, og menneske fortjente mere end hvad min x kunne give mig. Og det må siges at jeg fandt det!
For et års tid siden finder jeg min prins på den hvide hest.. Han er det mest fantastiske individ jeg nogensinde har mødt. Han er min bedste ven, men elsker og min absolutte sjæle ven.
Idag har vi hus sammen som vi er igang med at istandsætte, og vi er nu blevet enige om at starte projekt baby om 4 måneder !
Jeg glæder mig over, at jeg havde modet til at vælge anderledes og vælge bedre. Og idag har jeg drømme manden, drømmehuset, og forhåbentlig også et ønskebarn på vej
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 104 Svar: 550
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 53 Svar: 880
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 104 Svar: 550
Absolut Lykkelig!<3