8.929 visninger
|
Oprettet:
Mens-agtige smerter efter IUI-D {{forumTopicSubject}}
Blev insemineret Lørdag den 18/2.. Jeg har i 2 dage nu haft menstruations-agtige smerter.. Ind imellem er de ret slemme. Har ikk kunne sove fordi det har været ubehageligt.. Jeg er ikk pivet, men hader den irriterende fornemmelse!
Er der andre der har oplevet det? Det er mit 3 førsøg, og har ikke oplevet det de 2 andre gange..
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Du er måske begyndt at føle dig træt og kan sove hvor som helst og når som helst, og måske har du opdaget at du har brug for mere nattesøvn end du plejer.
Du kan have menstruationslignende smerter, og kan måske føle mere aktivitet i underlivet og tænker formentlig, at din menstruation snart kommer. Det kan bl.a. føles som niv og nogen der hiver i underlivet for at gøre det længere.
Disse smerter kaldes for ligamentsmerter og opstår når ledbåndene der holder livmoderen giver sig fordi livmoderen vokser. I nogle tilfælde kan det faktisk gøre rimeligt ondt, dog uden at der er noget i vejen. Er du i tvivl eller nervøs, så få din læges mening om det.
De fleste kvinder der har disse spændinger er overbeviste om at menstruationen er lige rundt om hjørnet, og kan komme hvert øjeblik det skal være. Vent bare lidt tid endnu, du får sikkert en glædelig overraskelse om ganske kort tid.
Sakset fra: http://www.min-mave.dk/artikler/graviditetskalender/uge-for-uge/3.htm
Kan godt være du er gravid
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 22
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 22
maj 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 8 Svar: 75
Mens-agtige smerter efter IUI-D