{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.929 visninger | Oprettet:

Mens-agtige smerter efter IUI-D {{forumTopicSubject}}

Blev insemineret Lørdag den 18/2.. Jeg har i 2 dage nu haft menstruations-agtige smerter.. Ind imellem er de ret slemme. Har ikk kunne sove fordi det har været ubehageligt.. Jeg er ikk pivet, men hader den irriterende fornemmelse!

Er der andre der har oplevet det? Det er mit 3 førsøg, og har ikke oplevet det de 2 andre gange..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mens-agtige smerter efter IUI-D
  • #1   23. feb 2012 Træthed og menstruationslignende smerter /ubehag
    Du er måske begyndt at føle dig træt og kan sove hvor som helst og når som helst, og måske har du opdaget at du har brug for mere nattesøvn end du plejer.

Du kan have menstruationslignende smerter, og kan måske føle mere aktivitet i underlivet og tænker formentlig, at din menstruation snart kommer. Det kan bl.a. føles som niv og nogen der hiver i underlivet for at gøre det længere.

Disse smerter kaldes for ligamentsmerter og opstår når ledbåndene der holder livmoderen giver sig fordi livmoderen vokser. I nogle tilfælde kan det faktisk gøre rimeligt ondt, dog uden at der er noget i vejen. Er du i tvivl eller nervøs, så få din læges mening om det.

De fleste kvinder der har disse spændinger er overbeviste om at menstruationen er lige rundt om hjørnet, og kan komme hvert øjeblik det skal være. Vent bare lidt tid endnu, du får sikkert en glædelig overraskelse om ganske kort tid.

Sakset fra: http://www.min-mave.dk/artikler/graviditetskalender/uge-for-uge/3.htm

Kan godt være du er gravid smiley

• #3   23. feb 2012 Det er lidt beroligende at læse, men man tør sgi ikk ritty håbe på noget.. Årha ventetiden burde afskaffes! smiley

• #5   24. feb 2012 Efter mit 2. forsøg hvor der var gevinst lå jeg i sengen i 2 dage med smerter hvor jeg bare var så søvnig og havde ondt og kunne ingenting.. Og det var det forsøg der blev til vores lille guldklump.. havde ikke den samme irritation første gang IUI forsøg.. men tror også det er meget forskelligt fra person til person.. men krydser fingre for dig og håber den er der smiley

• #6   24. feb 2012 Tusind tak smiley

• #7   26. feb 2012 Hej Lene håber virkelig for jer at den er der denne her gang, ved hvor svært det er når man så gerne vil og det ikke vil lykkes. Krydser alt kvad jeg kan for at det lykkes knus pia

Kommentér på:
Mens-agtige smerter efter IUI-D

Annonce