{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Sig jer er fornuftig :o) {{forumTopicSubject}}

Hej alle...
vi har prøvet på at blive 3 i snart 11 måneder og det har ikke rigtig lykkedes...
MEN!! nu skal vi til at have hjælp skal scannes engang i nov- december..
MEN!! da jeg vil være udlært om 7 månder og hvis det så ville lykkedes ret hurtigt er jeg usikker på hvem der skal batale barsel og har ikke noget at komme tilbage bag efter..
derfor har vi nu besluttet at vente til jeg er udlært og har fået fast arbejde i halv til et helt år.
så jeg er sikker på vi er godt stillet økonomisk, men det bliver laaang tid at vente så har bare brug for at høre at det er godt det vi gør...
selvfølgelig kan vi ikke satse på jeg ville blive gravid med det samme men vil heller være på den sikker side...

undskyld det blev så langt..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Rengøring i lejlighed 1.000 kr.
  • Baghjul på cykel punkteret. 350 kr.
  • Vinduespudsning 700 kr.
  • rep. af vaskemaskine Miele W1 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sig jer er fornuftig :o)
  • #1   20. okt 2008 Du er MEGET fornuftig... nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men jeg gætter på du ikke er over de 40 og dermed haster det jo ikke... så du styr på din uddannelse, økonomi og bagland så alt spiller og er klar til dit ønske barn. det vil både du, din bedre halvdel og lille bebs i sidste ende værdsætte.

Penge er bestemt ikke alt, men manglen på samme, er roden til megen uødvendig stress og problemer som udvikler sig til skænderier og snerren, siger min erfaring mig smiley

Held og lykke med beslutningen!

• #2   20. okt 2008 tak

• #3   21. okt 2008 Jeg synes det er meget fornuftigt. Og det helt rigtige. Så slipper du også for unødige bekymringer mens du er på barsel og hvem ved. Måske kan din krop helt af sig selv til den tid?

Kommentér på:
Sig jer er fornuftig :o)

Annonce