{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.021 visninger | Oprettet:

' LB '
' LB '
Tilmeldt:
5. dec 2011
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 71

hmm positiv og negativ {{forumTopicSubject}}

Testede igår om jeg var gravid da jeg sýnes jeg har nogen symptomer så det godt kan tyde på át jeg er, jeg har kvalme og "ondt" i maven på en mærkelig måde også stikker det i maven engang imellem .

Igår testede jeg meget meget svagt positiv ( der er en streg, har taget et billed og vist et par tøser og de kan også se en meget svag streg...
Men nu testede jeg lige da jeg kom hjem fra skole og den er negativ .

hmmm ......... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hmm positiv og negativ
  • #2   23. jan 2012 Hvornår på dagen testede du igår? Der er jo størst koncentration af HCG i urinen om morgenen, så vil sige prøve igen i morgen tidlig...

  • ' LB '
    ' LB ' Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 71
    #4   23. jan 2012 jamen det gjorde jeg hen af samme tid som nu tror jeg ..
    men ja må prøve imorgen tidlig så .

    Skal siges jeg ved ikke præcis hvornår jeg forventer min mens da den har været rimelig utilregnelig, men sidste måned fik jeg den d., 25 så måske jeg skule vente til derefter med at teste igen ?

    men det har nu stået på et par dage med kvalme og ondt i maven / stikken .


  • #5   23. jan 2012 ja syntes også du skal prøve en digital, de er meget nemmere at tyde smiley

    var det samme slags test de 2 gange ? og samme tid på dagen?


  • ' LB '
    ' LB ' Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 71
    #6   23. jan 2012 jep samme slags test og nogenlunde samme tidspunkt, den igår blev måske taget lidt senere ,

  • #7   23. jan 2012 måske du så har drukket mere i dag ? ellers ved jeg det godt nok ikke smiley men prøv en digital i morgen tidlig , det er lige mit bud smiley

  • ' LB '
    ' LB ' Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 71
    #8   24. jan 2012 Fik ikke taget en idag men har i stedet været ved lægen .

    Testen var negativ ved lægen og han ville ikke tage blodprøve da han ikke var overbevist om jeg var gravid
    Men alligevel så siger han at sådan som jeg har det så burde jeg være gravid .

    Har kvalme morgen og aften ( voldsom )
    ondt i maven, oppustet .


  • ' LB '
    ' LB ' Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 71
    #9   24. jan 2012 Han vil se mig igen om 2 - 3 uger hvis min mens udebliver .

Kommentér på:
hmm positiv og negativ

Annonce