{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.496 visninger | Oprettet:

Hvornår testede I? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg skulle have haft min menses i mandags, men har ikke fået den og der er heller ikke tegn at den er på vej.

Hvornår skal jeg teste? Jeg går hele tiden og tænker at den skal nok komme. Nok mest af alt for ikke at blive for skuffet hvis den kommer.
Jeg vil blive skuffet hvis jeg tager en test nu og den er negativ. Tror ihvertfald det vil være lettere at accepterer hvis min menses bare kommer uden jeg har testet.

Men jeg vil jo allerhelst have at den ikke kommer.

Hvornår har I testet?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår testede I?
Kommentér på:
Hvornår testede I?

Annonce