{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Sophie J
Sophie J
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 68

Jer der har prøvet længe? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Kæresten og jeg smed p-pillerne august 2010, dog havde jeg lidt svært med at slippe kontrollen så det var ikke helhjertet fra starten af.
Man kan jo ikke lade være med at tænke hvorfor der ikke sker noget, men på den anden side vil jeg gerne give det lidt tid.
Jer hvor det tog lidt tid... Hvor lang tid gik der? Skete det naturligt? Lavéde i ændringer for at opnå graviditet?

Jeg håber i vil fortælle om jeres historie(o:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jer der har prøvet længe?
  • #1   21. dec 2011 vi forsøgte i næsten 2 år, vi ændret ikke rigtig noget, begyndte at dyrke mere motion, om det er det der har hjulpet ved jeg ikke, ellers togg jeg gravitamin og bidro piller

• Sophie J
    Sophie J Tilmeldt:
    jan 2009

#3   21. dec 2011 Hej Elise.
    Hvor er det dejligt for jer(o: Jeg tager ikke noget kost-tilskud, måske det er det jeg skal undersøge lidt nærmere(o:
    Jeg dyrker en del motion, svømmer, går mellem 4-7km hver dag og jeg har heste og rider(o:
    Jeg havde en svær periode í mit liv mellem 2007-2010 hvor jeg næsten tog 40kg på. I løbet af 2011 har jeg tabt 20kg og vejer nu 82kg- det kan vel også have indflydelse....
    Jeg spiser rimelig sundt, og elsker at lave mad(o:

• Sophie J
    Sophie J Tilmeldt:
    jan 2009

#4   21. dec 2011 Tania: Sagde de hvorfor det ikke kunne det? Men dejligt du kunne "snyde" dem lidt(o:

• #5   21. dec 2011 det kan hvertfald ikke skade med gravitaminer, da det jo os er vitaminer ..

• Sophie J
    Sophie J Tilmeldt:
    jan 2009

#8   21. dec 2011 Det er dejligt det kunne lykkedes for jer, selvom lægen sagde noget andet. Havde i så opgivet at få børn?

Jeg vil læse lidt om gravitamin, det kan jo ikke skade og prøve.

• Sophie J
    Sophie J Tilmeldt:
    jan 2009

#10   21. dec 2011 Sikke en overraskelse for jer!(o:

Det kan godt være det går bedre, når der ikke er for meget fokus på projektet(o:

• Sophie J
    Sophie J Tilmeldt:
    jan 2009

#13   21. dec 2011 Jeg har taget p-piller fra jeg var 15år, til jeg smed dem sidste år som 28 årig... Så det er jo også vildt mange år på dem.

Jeg har det også sådan, at det nok skal lykkedes for os når vi mindst venter det(o:

• Sophie J
    Sophie J Tilmeldt:
    jan 2009

#14   21. dec 2011 Marlene: Dejligt det lykkedes(o; Jeg synes det lyder til at være "normalt nok" at der godt kan gå 2års tid..

• Sophie J
    Sophie J Tilmeldt:
    jan 2009

#16   21. dec 2011 Anonym: Tillykke med det(o; Det er jo svært når man ikke ved hvornår man bliver gravid. Jeg er godt klar over de ikke øger frugtbarheden, men det kan ikke skade(o:
    Jeg havde ellers sådan en lille ubetydelig fornemmelse, da jeg har haft kvalme et par dage nu men mens kom derværre her til aften.

• Sophie J
    Sophie J Tilmeldt:
    jan 2009

#18   21. dec 2011 Anonym: Ja den uvished er lidt træls. Jeg er også sådan indrettet at jeg godt kan lide at vide hvad fremtiden bringer(o:
    I starten var jeg hunderæd for at gå i seng med min kæreste´for "hvad nu hvis det var nu"??(o; Nu er det heldigvis noget mere afskappet, og jeg er mere afklaret med hvad jeg vil. I star´ten var det egentlig mest kæresten der gerne ville have børn.

Jeg er 29år, og jeg forsøger jo at slippe tankerne om det med børn og bare lade det ske. Men omgivelserne er en pistilens! Der går næsten ikke en dag hvor familie, venner, kolleger spørger om børn. Det gør en lidt muggen)o:

Min lillesøster på 23år skal have en lille her i januar, og jeg glæder mig til at blive moster(o: Men...så siger folk "Så kan det være i også kan tage jer sammen og komme igang,,,,"

• Sophie J
    Sophie J Tilmeldt:
    jan 2009

#20   21. dec 2011 Tania: Jeg vil gerne have det er en hemmelighed(o:Det kan da være hvis det fortsætter længe endnu(Hvilket det ikke gør (o: ) at jeg siger det.

• Sophie J
    Sophie J Tilmeldt:
    jan 2009

#22   21. dec 2011 Tania: Det er da også rigtig irriterende, nogen perioder mere end andre. Og det er også så svært med hvad man svarer...
    Jeg synes bare med den første ville jeg gerne havde det mellem mig og kæresten, det skal være specielt for os(o: Hvis man skulle have mere en en, ville jeg nok have et andet syn på sagen

• #23   21. dec 2011 her tog det 4 år før jeg stod med en positiv test..
    sagde til manden, at jeg helst ikke ville blive gravid da, det ville passe med min svendeprøve.. og wuptii.. der stod jeg med to streger 4 uger efter.. mistede desværre.. så vi er på den igen..
    det var efter en vægttab på 14 kg og en tur vi via fersilitets kliniken..
    men hvor jeg ikke helt brød mig om at være pga vægten..

• Sophie J
    Sophie J Tilmeldt:
    jan 2009

#24   21. dec 2011 Lotte:Ej hvor ærgeligt, men op igen på hesten(o: Brød du dig ikke om at være på ferilitets klinikken pga vægten? Sorry jeg er lidt tungnem(o:

• #26   21. dec 2011 lige netop.. pga jeg sys godt jeg kunne ha gjort mere i form af vægttab.. men vores henvisning ligger der stadigvæk.. men nu skete det af sig selv, så vi prøver igen..

• #27   21. dec 2011 10 mdr og stadig ikke sket noget smiley

• Sophie J
    Sophie J Tilmeldt:
    jan 2009

#29   22. dec 2011 Tusind tak for alle jeres svar, det er dejligt at høre om jer andre(o: Og tillykke til jer det allerede er lykkedes for(o:
    Jeg har troen på at det nok skal lykkedes- lige pludselig(o:

Kommentér på:
Jer der har prøvet længe?

Annonce