20. mar 2008 Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 1 Emner: 151 Svar: 1.366
lige et spørgsmål om stop med p-piller {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle tøser herinde...
Er stoppet med p-piller, og ja efter 6 år med dem er det nu lidt underligt at tænke på at nu er man stoppet.
Vi har enig ikke bestemt det skal være nu, men jeg ville gerne min krop ligesom skulle finde sig selv, så er spørgsmålet så...
Jeg lider af migræne men dog ikke så ofte, så jeg har lidt nemt til hovedpine. Jeg skulle i princippet være startet med p-pillerne i søndags som sædvanlig. Men nu har jeg simpelthen såen en fordærdelig hovedpine, tog to panodiler kl. 15 og lagde mig for at sove en time, så de kunne hjælpe, men de har bestemt ikke virket, jeg har bare så ondt i hovedet. Så er det jeg ville høre om der er nogle af jer andre som har fået hovedpine ved stoppet, og kan det være fordi man ikke får de homoner i pillerne?
Håber nogle vil hjælpe, og læse det selvom det er langt.. tak...
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 213 Svar: 938
Jeg havde samme problem for 2 år siden, da jeg holdte en pause, det var ikk fordi jeg skulle have børn, men fordi min krop trængte til en pause.... og jeg fik at vide, at hovedepine godt kan forkomme, fordi kroppen skal venne sig til ikk at få de homoner der er i p-piller.
Jeg var hjemme fra job i ca 2 uger, fordi jeg blev ved med at have hovedepine, men det gik over....
Håber det går hurtigt over...
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 1 Emner: 151 Svar: 1.366
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
lige et spørgsmål om stop med p-piller