{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.223 visninger | Oprettet:

Andre der er S**** træt af der ikke sker noget? {{forumTopicSubject}}

Er simpelthen snart så utålmodig..
Kæresten og jeg går og venter og venter på menses kommer, men der sker bare nada smiley øv bøv..
8mdr siden den var der sidst, så der er jo 0% chance for graviditet.. og det er begyndt at irritere os begge..

Andre der går og er ved at miste tålmodigheden?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Andre der er S**** træt af der ikke sker noget?
  • #1   11. sep 2011 Ja det er sgu da træls. Har du snakket med lægen? Synes da det er længe ikke at have sin mens.

• #2   11. sep 2011 Husk at der kommer en ÆL inden mens smiley
    Kender det for godt selv, det tog 2 år for os smiley

• #3   11. sep 2011 OLIVERS MOR... K

Snakked og snakked, jeg sagde det til min læge for ca. 3 uger siden da jeg skulle ha piller for blærebetændelse.. men jeg ku komme tilbage til jul hvis ikke det var kommet i mellemtiden...

• #4   11. sep 2011 _ Mulle Mor _

Ja har besøgt læge, men ikke ang. det så det skulle jeg komme tilbage til jul med... smiley

Og ÆL er aldrig testet her...

• #5   11. sep 2011 NEJ jeg sidder faktisk og bliver lidt gal over en sådan kommertar fra din læge.
    Du har ikke haft menses i 8 mdr nu, og så kan du henvende dig til jul hvis den ikke er kommet.

JEG HAVDE SKIFTET LÆGE MED DET SAMME... Havde ikke fundet mig i sådan en kommertar...

• #6   11. sep 2011
    OLIVERS MOR... K

Nej.. jeg blev godt nok også lidt paf da han sagde det... har lige skiftet læge efter en flytning, men syntes aldrig jeg har været heldig med mine læger...

Så undre mig lidt over at han ikke engang ville fortælle mig noget, kun at jeg kunne komme igen om 3-4mdr...

• #8   11. sep 2011 * Dina & Kenneth * Forældre til Isabella Emilie smiley *

Har haft 3 læger på de 8mdr...
    den første var det kun 2 mdr og ville ikke gøre noget..
    den anden var 5mdr og ville ikke gøre noget før efter 12mdr +
    den jeg har nu 8mdr vil først se mig igen til jul mht. menses..

• #9   11. sep 2011 Jeg forstår det simpelthen ikke. Dengang jeg ikke fik min menses var min læge meget obs på mig, og havde jeg ikke fået den, var jeg smuttet til undersøgelser på sygehuset efter 4 mdr. Derfor synes jeg det lyder underligt at han intet vil gøre før til jul...

• #11   11. sep 2011 OLIVERS MOR... K

Syntes selv det er underligt..
    Han sagde faktisk også bare om jeg var sikker på jeg ikke var gravid, jeg sagde ja han testede og sagde så bare at han ikke ville gøre noget før til jul.. hverken hvad han vil gøre eller hvorfor han ikke vil gøre det nu..

• #12   11. sep 2011 Hmm jeg havde nok spurgt hvorfor? Men det er nemt at sige for det var ikke mig, og nogengange bliver man så mundlam så man først tænker på alt det man kunne ha sagt når man er kommet ud...

• #13   11. sep 2011 OLIVERS MOR... K

Jeg fandt først ud af hvad jeg ville ha spurgt om da kæresten kom hjem og fik afhvide hvad han havde sagt..

Så må vente til starten af december og få en tid.. så må det være godt nok.. og forhåbentlig vil han gøre noget..

• #15   11. sep 2011 Berit & Benjamin NU forældre smiley .

Ja det kunne være en mulighed..

Og sikke en sød historie smiley

• #16   11. sep 2011 Har heller ikke haft min mens i godt to år, og fik også af vide først på året af min læge, at den skulle nok komme - og hvis ikke den gjorde skulle jeg også komme omkring jul :S hvilket jeg blev rigtig sur og ked af.. i maj, havde jeg det så dårligt i en periode - hvor min kæreste sagde at jeg skulle prøve at tage en test, blev egentligt lidt sur over han sagde det, for kan jo ikke blev gravid når jeg ikke får mens. Med han købte så en med hjem fra arbejde - jeg tog den, mest for at få fred smiley men den var sq god nok ! Hvordan det end kunne ske ... men er selvfølgelig sindsyg glad ! ... og forstår godt du synes det er hårdt at få af vide at i skal vente, men synes du skal banke i bordet og be om at blive undersøgt.. ved det ikke er sjovt at vente... sorry det blev lidt langt.

Kommentér på:
Andre der er S**** træt af der ikke sker noget?

Annonce