så sagde han sku ja {{forumTopicSubject}}
Hej lige en lille update fra mig.
Jeg skrev herinde for ikke så lang tid siden om min kæreste ikke var klar til børn. Efter i havde skrevet en masse tilbage fik vi os en god snak Det viser sig at han tror at alt kan blive perfekt i denne verden og vi fik snakket frem og tilbage. Jeg sagde til ham jeg ikke er perfekt og han ikke er perfekt og vi vil aldrig kune spå fremtiden men jeg vidste vi ville blive fantastiske forældre og vi nok skulle klare den hvad der end skulle komme. Vi blev enige om at se tiden an og så kunne vi snakke om det til vores årsdag.
I forgårs kom han hjem til mig og sagde at der ikke var nogen grund til at vente to måneder hvorfor ikke bare starte nu og se hvad fremtiden bringer Han havde gået og tænkt og jeg var jo pigen/kvinden i hans liv, han elsker mig og han ville jo rigtig gerne have børn og jeg skulle være mor til hans børn.
hold da op hvor blev jeg overrasket. så nu er p-pillerne røget ved godt der går måske et stykke tid men nu er vi i den rigtige retning og dejligt han selv kom og sagde det i stedet for at jeg skulle bringe det på banen igen. bare lidt glæde fra mig
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 41 Svar: 391
Jeg blev gravid i første forsøg efter at have smidt pillerne
Held og lykke
maj 2011
Følger: 1 Emner: 32 Svar: 157
Held og lykke med det!
mar 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 1.053
jul 2011