{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.586 visninger | Oprettet:

Ang. PCO historier {{forumTopicSubject}}

Hej piger
MIt svar er kommet, jeg har normal androgen hormonstatus. ingen insulinresistens eller intolerence.
Jeg stoppede med p-piller den 26 feb, fik min mens. NU har jeg haft cyklusser på 35, 37 og 48 dage. Bør jeg insistere på yderligere udredning`? Min læge siger nej, men altså får jo stadig ingen ægløsning (har testet)
Blev skannet indvendigt i forbindelse med en graviditet uden for livmoderen sep. 2010, hvor lægen troede, jeg havde PCO, pga de store ægblærer han fandt i den ene side.
Før graviditeten havde jeg mens som sagde 30 1 mdr og 40 dage 2 mdr.

Nogen har haft det på samme måde som mig, og hvordan har jeres forløb været til, i blev gavide?? Har brug for lidt input smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. PCO historier
  • #1   8. jul 2011 Jeg ville helt klart insistere på at blive sendt til en scanning, især hvis lægen sagde at du havde æggeblærer i forbindelse med din graviditet dengang. Hvis ikke lægen ville henvise mig (hvilket jeg ville kæmpe med næb og klør for at hun skulle) så ville jeg selv betale for en scanning...

• #2   8. jul 2011 Men det er jo også lidt dobbelt, for dte lykkedes jo, men det var med en cyklus på 30 dage. Der sker næppe nogen aktion, når der går 48 dage.
    Tror nu jeg vil prøve alligevel, for vi nærmer os nu 6 mdr uden det er lykkes, og det skete i 2. forsøg sidst

• #3   8. jul 2011 Jerg blecv sendt videre efter 5 måneder... Men jeg havde heller ingen mens haft i de fem måneder. På det tidspunkt havde vi kun prøvet i 3 måneder. Jeg havde så PCO. Når cyklussrne er så lange og uregelmæssige har det jo på sin vis ikke noget med at man gerne vil blive gravid, men mer enoget at gøre med at man gerne vil vide hvorfor, da det jo ikke er normalt, og kan være tegn på at der er noget i vejen.

Kommentér på:
Ang. PCO historier

Annonce