4. apr 2011 Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 18 Svar: 90
Positiv graviditetstest :) og et spørgsmål? {{forumTopicSubject}}
Jeg er bange for at glæde mig for tidligt...
Jeg er ikke gået meget over tid, og har haft en fornemmelse for at jeg er gravid. Tænkte at min menses altid kommer til tiden, eller før tid.. Så nu ville jeg lige tage en test, 1 test blev til 3 teste. Alle positive, selv den fra clearblue med digital visning. Der stod sgu gravid. (Vi har prøvet i 6 mdr. -så syns det er gået hurtigt?)
Jeg har ikke helt fattet det endnu ? Og jeg har haft det mærkeligt de sidste par dage: Ømme bryster, lidt kvalme, meget træt, og ondt i lænden og underlivet, som om nu kommer min menses snart, men stadig havde jeg det ikke som om det kom.. Her i dag hvor jeg så har testet positiv - har jeg så ondt i venstre side, og det trækker, niver og ja jeg har det træls... Syns bare det er meget tidligt - hvis jeg er gravid.
Skal til lægen her i løbet af denne her uge der kommer nu, og så må vi se hvad hun siger..
Men her kommer spørgsmålet så:
Hvordan havde I det i starten?
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
apr 2011
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 18 Svar: 90
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 73 Svar: 1.735
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
feb 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 36 Svar: 223
Jeg havde meget undt i underlivet de første 9 uger. Jeg rendte konstant på toilettet fordi jeg var bange for at min mens skulle komme.
Jeg kan stadig have enkelte perioder med det nu, men man lærer at ignoerer det lidt, når man først har set at baby er okay
apr 2011
Især tak til dig smukke "Mor til skønne Catja....
Jeg håber virkelig at jeg er gravid - eller at jeg forhåbentlig får 9 fantastiske måneder...
Jeg har ikke helt fattet det endnu - tør ikke helt stole på det... ?
Har stadig mange smerter i lænden/underlivet, men nu ved jeg jo hvorfor, og efter jeres gode indlæg, så er jeg ikk så bange mere...
Men nøj hvor er jeg bare træt....
Skal nok skrive update når jeg har været ved lægen, så føler man siig måske mere sikker i at det virkelig er rigtigt
apr 2011
Så har jeg været en tur ved lægen, og
JEG ER GRAVID!
Jeg er nu 4 +1
Så det jo bare endnu mere dejligt at jeg nu så har 5 ugers ferie
Positiv graviditetstest :) og et spørgsmål?