{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.367 visninger | Oprettet:

Lægebesøg ang PCO {{forumTopicSubject}}

Jeg glæder mig til at komme til lægen i morgen, da jeg har en mistanke om, at jeg har PCO
Jeg har været gravid naturlig 1 gang før med mens som sagde henholdsvis 30 og 40 dage.
Jeg er blevet skannet i en anden forbindelse, og de fandt ægcyster, så de spurgte, om jeg havde PCO, men sagde bare nej, da jeg jo lige havde været gravid.
Nu har vi så prøvet siden sidst i feb, og min mens er af pommeren til - først 35 dage, så 37 dage og nu 38 uden spor af mens.
Så skal til lægen i morgen for at starte udredning, og så vil jeg bare i behandling, da jeg ved, at det kan tage lang tid, men er ikke så nervøs da jeg jo har været gravid før...
Er normalvægtig, dyrker motion hver dag i form af fitnesscenter, ridning og cykling, så skal i det mindste ikke starte der først.

Håber snart fremtiden ser lidt lysere ud smiley

Havde lige brug for at dele det med nogle andre end lige mig selv smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lægebesøg ang PCO
  • #1   14. jun 2011 Desuden sidder cysterne kun i den ene æggestok, deraf mens med 30 og 40 dage..
    Desuden tester jeg negativt med ægløsningstest, så smiley

• evy n
    evy n Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Svar: 55
    #3   14. jun 2011 hvad er symtoperne på man har pco? jeg prøver at læse mig frem til en masse men ærligt - jeg blir en smule forvirret smiley

mvh Evy

• #5   14. jun 2011 Ved mig er det de lange og uregelemæssige? menstruationer. Samt en skanning som viste æggecyster i den ene stok.
    Og det er det..

• #7   15. jun 2011 Kan man godt have PCO hvis man har nogenlunde regelmæssig menstruation på P-piller? Altså jeg får den hver gang, men det kan godt varriere om jeg får det på 2. dagen eller 6. dagen.

• #9   15. jun 2011 Okay, tak for svar smiley man kan vel ikke blive tjekket for det hvis ikke man skal til at have børn eller hvad? Der går lige nogle år inden. Har en uddannelse der skalgøres færdig og så skal den rette også lige findes. Men synes bare det kunne være rart at vide hvis jeg har det.

• #11   15. jun 2011 Okay, tak for svar smiley har bare på fornemmelsen at jeg har det. Det er også blevet nævnt før for mig da jeg var indlagt for 2 år siden, men den gang tænkte jeg ikke over det. Det er først nu hvor jeg har læst om det herinde at jeg har tænkt over det smiley

• #13   15. jun 2011 God ide, jeg skal til lægen imorgen der kan jeg prøve at nævne det smiley

• evy n
    evy n Tilmeldt:
    nov 2010

#15   15. jun 2011 hmm kunne godt lyde som det jeg osse har... er dog ved at få undersøgt andre ting men hvis det hele kunne give mening gjorde det det hele meget nemmere men kan det godt give muskelsmerter? jeg vil sende min læge en mail... føler mig efterhånden som en hypokonder. er blevet udredt for alle former for gigt. det har jeg så ikk :0) men hvad giver mig så smerter osv.... så starter forfra i det danske sygehus system og vi vil rigtig gerne blive gravide eller mest mig nu her hehe... er blevet super skruk...

• #17   15. jun 2011 Jeg får taget blodprøver nu, og så skal vi prøve 3 mdr mere før, de vil hjælpe med hormonbehandling, da jeg jo naturligt blev gravid i august..
    HUn mener, at det stadig er eftervirkninger efter p-piller, som jeg stoppede med for 3 mdr siden, da de påvirker en person med pco mere end en uden
    Kan få svar om en mdr.. Ret spændende
    Vil bare have mens nu så vi kan sexe videre i forsøget på en baby smiley

• evy n
    evy n Tilmeldt:
    nov 2010

#18   15. jun 2011 pøj pøj med det :0)

jeg må hører hvad doktordamen siger når jeg snakker med hende :0)

Kommentér på:
Lægebesøg ang PCO

Annonce