{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål ang p-piller
  • Kathrine K
    Kathrine K Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #1   3. maj 2011 Hej Catja. Jeg er godt klar over at hvis man glemmer den 1 dag, er chancen der. Men jeg mener bare jeg har hørt, at der kan gå længe før hormonerne er ude af kroppen, så mit spørgsmål skulle måske omformuleres hvor længe der går før hormonerne i p-piller er ude af kroppen smiley

- Men er der nogen der ved, hvor stor chancen er for at blive gravid, efter man er stoppet med p-piller for en lille måned siden ? smiley

• #3   3. maj 2011 Så vidt jeg ved er det en myte at p-piller virker længere end man tager dem, jeg er f.eks. lige blevet gravid, og jeg har altså været på p-piller siden jeg var 14 uden undtagelser-- så tror ikke på det der med at hormonerne skal ud a kroppen før man kan blive gravid smiley

men er måske forskelligt fra kvinde til kvinde ?

er det fordi du gerne vil være gravid nu ?

• Kathrine K
    Kathrine K Tilmeldt:
    sep 2010

#4   3. maj 2011 Tak for jeres svar. Så er der jo ikke andet for, end at vente til der er bid.
    - Så ja, det er fordi vi forsøger i øjeblikket og så ville jeg jo lige hører om der var nogle der vidste lidt mere end jeg smiley

• Kathrine K
    Kathrine K Tilmeldt:
    sep 2010

#6   3. maj 2011 Sådan har vi det ogs lige nu. Vi nyder hinanden og tager det stille og roligt. Ingen stress hvad det angår. Som du skriver, det sker når det sker. smiley

• #7   3. maj 2011 blev gravid på p piller så nok ikke mig du skal spørge

• #8   3. maj 2011 Held og lykke med det smiley Jeg blev gravid med Lui lige efter p-pille stop. Er i gang igen med at lave baby og håber jeg er blevet gravid i disse dage ( i så fald er det også første forsøg efter p-pille stop ) men ved ikke helt om vi har ramt ægløsningen denne gang så nu må vi se smiley

• Kathrine K
    Kathrine K Tilmeldt:
    sep 2010

#10   3. maj 2011 Kristina: Hihi, nej det er nok ikke lige dig jeg skal spørger så smiley
    Camille, så er der da håb om at der ikke går alt for længe, men som sagt, tager vi det stille og roligt og håber i smug smiley
    Amalie. jeg er også helt sikker på at det er den mest effektive måde, så det holder vi os til. Mange tak smiley

• #11   3. maj 2011 det er meget forskelligt fra person til person, med Anna blev jeg gravid efter 6 mdr og denne gang efter 14 dage...

• #12   5. maj 2011 Der kan gå op til 1 år inden hormonerne er ude af kroppen. Der står noget på denne side, som hjalp mig rigtig meget. Jeg Stopper med pillerne her d. 18. maj, så min kæreste og jeg begynder at prøve om et halvt år.

http://www.min-mave.dk/foer-graviditeten/forberedelser-foer-graviditeten/efter-p-piller.htm

• #13   5. maj 2011 Janni:

det er jo bare ikke noget man kan regne med, jeg har været på p-piller i 6 år uden pause på noget tidspunkt, og jeg er lige blevet gravid på p-piller. så man skal ikke stoppe med dem før man er klar til at få børn fordi man tror at der kommer til at gå et år.. er man ikke blevet gravid et år efter man er begyndt at prøve, bør man få tjekket om der kan være en grund til dette.. smiley

• #14   5. maj 2011 nej ved at det ikke er sådan med alle, og at alle er forskellige, men oss derfor jeg skrev at der kan gå OP TIL et år inden de "falske" hormoner er ude af kroppen.
    Kæresten og jeg vil bruge kondom det næste halve år, indtil vi begynder (da jeg meget gerne vil være færdig med uddannelsen inden jeg føder). ved at stoppe med pillerne nu, så er jeg i gang med at få de "falske" hormonerne ud af kroppen. Jeg har været på pillerne i snart 7 år uden pause. Jeg vil selvfølgelig også tjekke med lægen nu her, om hvordan JEG skal gøre, da jeg ved det er forskelligt fra person til person.

• #15   5. maj 2011 Lyder også meget fornuftigt smiley

- hvis du gerne vil gøre kroppen helt klar til at du skal blive gravid, kan jeg anbefale gra-vitamin .. smiley

• #16   5. maj 2011 dem har jeg ikke hørt om. hvad er det for noget?

• #17   5. maj 2011 (link fjernet)

de sørger for at kroppen får alle de vitaminer den har brug for, er men på dem i et stykke tid bliver man hurtigere og nemmere gravid end ellers . har en veninde der har anbefalet mig dem her efter jeg er blevet gravid, de er super gode smiley

• #18   6. maj 2011 Mange tak det vil jeg da lige kikke lidt på. smiley

Kommentér på:
Spørgsmål ang p-piller

Annonce