2.715 visninger
|
Oprettet:
Spørgsmål ang p-piller {{forumTopicSubject}}
Godaften BG.
Jeg kom lige til at tænke på, hvor længe kan der gå, før p-piller stopper med at virke ?
sep 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
- Men er der nogen der ved, hvor stor chancen er for at blive gravid, efter man er stoppet med p-piller for en lille måned siden ?
apr 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 38
men er måske forskelligt fra kvinde til kvinde ?
er det fordi du gerne vil være gravid nu ?
sep 2010
- Så ja, det er fordi vi forsøger i øjeblikket og så ville jeg jo lige hører om der var nogle der vidste lidt mere end jeg
sep 2010
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
sep 2010
Camille, så er der da håb om at der ikke går alt for længe, men som sagt, tager vi det stille og roligt og håber i smug
Amalie. jeg er også helt sikker på at det er den mest effektive måde, så det holder vi os til. Mange tak
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 63 Svar: 397
http://www.min-mave.dk/foer-graviditeten/forberedelser-foer-graviditeten/efter-p-piller.htm
apr 2011
det er jo bare ikke noget man kan regne med, jeg har været på p-piller i 6 år uden pause på noget tidspunkt, og jeg er lige blevet gravid på p-piller. så man skal ikke stoppe med dem før man er klar til at få børn fordi man tror at der kommer til at gå et år.. er man ikke blevet gravid et år efter man er begyndt at prøve, bør man få tjekket om der kan være en grund til dette..
aug 2010
Kæresten og jeg vil bruge kondom det næste halve år, indtil vi begynder (da jeg meget gerne vil være færdig med uddannelsen inden jeg føder). ved at stoppe med pillerne nu, så er jeg i gang med at få de "falske" hormonerne ud af kroppen. Jeg har været på pillerne i snart 7 år uden pause. Jeg vil selvfølgelig også tjekke med lægen nu her, om hvordan JEG skal gøre, da jeg ved det er forskelligt fra person til person.
apr 2011
- hvis du gerne vil gøre kroppen helt klar til at du skal blive gravid, kan jeg anbefale gra-vitamin ..
aug 2010
apr 2011
de sørger for at kroppen får alle de vitaminer den har brug for, er men på dem i et stykke tid bliver man hurtigere og nemmere gravid end ellers . har en veninde der har anbefalet mig dem her efter jeg er blevet gravid, de er super gode
aug 2010
Spørgsmål ang p-piller