{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.026 visninger | Oprettet:

Er jeg mon gravid? {{forumTopicSubject}}

Nå nu kommer der lige lidt historie og mine symptomer:

- Jeg stoppede med p-piller i starten af januar. Min menses har været ret regelmæssig. Min cyklus er 30 dage. Jeg kan virkelig mærke min krop, også min ægløsning.

- Her siden tirsdag den 29/3, begyndte min kvalme, halsbrand/sure opstød og ondt i lænden/maven.
(Efter lidt kort udregning havde jeg ca. ægløsning torsdag d. 24/3)

Nu her mandag 6 dage senere, kvalmen er her stadig, lidt hovedpine, tissetrængende ( drikker så også op til 3 liter om dagen) ondt i lænden, ømme bryster, men ikke så mange menses smerter.

Jeg syns det er meget tidligt at få de her smerter samt kvalme? Alle mine andre tal er fine, og afventer min menses her på fredag. Nu 4 dage til.

Men kan jeg være gravid???

Kan det virkelig passe at man allerede kan have kvalme osv., eller er det fordi min krop stadig er på vej ud af p-pillerne/hormonerne?

Hjælp? :S


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeg mon gravid?
Kommentér på:
Er jeg mon gravid?

Annonce