hormonbehandling {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige snakket med min læge, fordi min mens lige pludselig er begyndt at opføre sig underligt igen (har en 9 år gammel p-stav, der ikke kan findes, og måske stadig udskiller lidt nogengange) min cyklus har været på ca27-28 dage siden december 2010, hvor jeg også fik målt en positiv ægløsnings blodprøve for første gang. men så startede min mens i går på dag 22 i cyklus, og så sagde min læge, at vi skal holde øje med cyklus i 2 måneder mere, og er den ikke stabil, og ingen ægløsning, ja så skal jeg starte på hormonbehandling. Hvad er jeres erfaringer med dette, og ved i hvor meget det koster? Og hvor hurtigt blev i evt gravide efter i startede på det?
maj 2010
Følger: 15 Følgere: 17 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 252
Camilla 34+: Tak, ja det er virkelig frustrende, at jeg står helt magtesløs, jeg kan ikke jo ikke bare skære armen af
dec 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 80 Svar: 273
maj 2010
Maria: puha jeg føler med dig. Jamen da jeg blev opereret 3 gange uden held også, der tog de på sygehuset blodprøver for at se hvor meget den udskilte, og tallet var i december på 48 (havde tallet været på 90 virker staven fuldt ud, og havde det været på 30, så virker den ikke) Overlægen sagde at mit tal, ikke var nok som prævention, og han tog så blodprøver for æl, som viste at jeg havde æl i december, og så blev jeg elleres fejet væk med en forklaring om at nu hvor jeg havde æl, jamen så var der ikke grund til at forsøge yderlige at lokalisere p-staven. vi har også fået vores stav i samme år begge to. hold kæft hvor har jeg fortrudt den stav, den burde være forbudt
maj 2010
maj 2010
maj 2010
maj 2010
hormonbehandling