{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.311 visninger | Oprettet:

hormonbehandling {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige snakket med min læge, fordi min mens lige pludselig er begyndt at opføre sig underligt igen (har en 9 år gammel p-stav, der ikke kan findes, og måske stadig udskiller lidt nogengange) min cyklus har været på ca27-28 dage siden december 2010, hvor jeg også fik målt en positiv ægløsnings blodprøve for første gang. men så startede min mens i går på dag 22 i cyklus, og så sagde min læge, at vi skal holde øje med cyklus i 2 måneder mere, og er den ikke stabil, og ingen ægløsning, ja så skal jeg starte på hormonbehandling. Hvad er jeres erfaringer med dette, og ved i hvor meget det koster? Og hvor hurtigt blev i evt gravide efter i startede på det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.
  • Fjerne mini-vaskemaskine under køkkenbord. 840 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Hjælp til at samle Ikea skab og hænge lamper og andre ting op - fra kl 15,00 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hormonbehandling
  • #2   23. mar 2011 Linda: hold da op, det var da godt lige lidt dyrere end jeg regnede med, hvor er frækt at tage så mange penge for folks ulykke, men det må vi gøre, dette kan aldrig gøres op i penge.

Camilla 34+: Tak, ja det er virkelig frustrende, at jeg står helt magtesløs, jeg kan ikke jo ikke bare skære armen af smiley Jeg håber det selvfølgelig, men når min læge virker lidt bekymret, og siger at det er lidt mærkeligt det hele, ja så bliver jeg altså også bekymret.

• #4   23. mar 2011 Hold da op hvor din historie minder om min. Jeg fik en p tav ind i 2002 . Den kan heller ikke findes. Jeg vil opfordre dig til at be din læge kontakte dem som producere p stave og be dem om at henvende sig til dig. Så skal du be dem om at få taget en blødprøve og så finder de ud af om den stadig virker og på denne måde kan de hjælpe dig. Min sag kom desværre ikke videre da staven stadig virker og efter 3 operationer og forskellige skanninger har de stadig ikke fundet den, så jeg skal vente til den engang stopper med at virke.

• #5   23. mar 2011 venter på storken: tak for svar, jamen hold da, det kan da virkelig godt svare sig at være medlem af danmark så. Jeg har ikke brugt anden prævention i den tid.

Maria: puha jeg føler med dig. Jamen da jeg blev opereret 3 gange uden held også, der tog de på sygehuset blodprøver for at se hvor meget den udskilte, og tallet var i december på 48 (havde tallet været på 90 virker staven fuldt ud, og havde det været på 30, så virker den ikke) Overlægen sagde at mit tal, ikke var nok som prævention, og han tog så blodprøver for æl, som viste at jeg havde æl i december, og så blev jeg elleres fejet væk med en forklaring om at nu hvor jeg havde æl, jamen så var der ikke grund til at forsøge yderlige at lokalisere p-staven. vi har også fået vores stav i samme år begge to. hold kæft hvor har jeg fortrudt den stav, den burde være forbudt

• #7   23. mar 2011 Dina: Ja det er en kæmpe gave. det er der ingen tvivl om.

• #8   23. mar 2011 Linda, der har du ret, det gør nemlig ondt at høre, for hvorfor skal os der har svært ved at få børn, ikke have lov til, at blive velsignet med den fantastiske gave. Det er helt uoverskueligt dyrt at få hjælp til det, men men men, det må koste hvad det koster, jeg kan slet ikke forestille mig at leve mit liv uden at have børn.

• #9   23. mar 2011 Linda: jeg kan godt forstå dig mht at adoptere, men tror dog at hvis det bare virkelig ikke kan lykkes for os, at vi vælger den vej, da vi mener at et liv uden børn er alt for tomt og meningsløst. Jeg er ked af at høre om alt den tid du/i har kæmpet jer igennem, det må have været frygteligt, men på den anden side, så giver din historie mig håb på at det godt kan lykkes smiley

• #10   23. mar 2011 Venter på storken: jeg er helt enig med dig, det er meget nemt at have en mening om noget, når man ikke selv har stået i det. jeg håber på, at der snart er et lille mirakel på vej til jer smiley

Kommentér på:
hormonbehandling

Annonce