{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udstyr
  • #2   27. feb 2011 Vi havde lige fået kombivogn, barnevognen var købt, (den kom så først hjem samme dag som vi kom fra sygehuset) værelset gik jeg og satte i stand, manglede lige at få flyttet nogle ting op på loftet, kæresten var godt igang med at slibe hendes tremmeseng, og pludselig gik vandet og 4½ time senere var hun født, da vi kom hjem fra sygehuset 4 dage senere, måtte vi lige få flyttet tingene fluks op på loftet, og sengen kom så ud til svigerfar så han ku male den, men alt tøjet var da vasket og på plads, og puslebordet købte min far straks til os, da vi ikke havde et...

• #4   27. feb 2011 Vi havde alt klart, og er glad for det bagefter.
    Jeg var så opslugt af at være blevet mor, at jeg aldrig havde overskuet hvis jeg skulle til at lave værelse og ud og købe en masse usdtyr.

Lige ang ammepude, så er jeg for. Vi har brugt den meget.

/Carina

• #5   27. feb 2011 Vi går igang her om 2-3 uger med at hente ting hjem - dog kommer pusletasken om nogle få dage med posten smiley
    Jeg vil gerne have ALT er klar parat til start - og vi starter i marts da man aldrig ved hvornår tvillingerne vil melde deres ankomst. og så synes jeg det er hyggeligt at gøre tingene klar og håber derfor tiden os går hurtgiere *G*

Dog bestiller vi først kombivognen til april da pengene først er til det der smiley og den kommer til mine forældre.

tremmesengen har vi fået af min mormor - så der mangler vi bare en madras - sengerand og himmel til. dynen er os klar dog bliver den ikk redt op.

alt til bad så som badekar - badestol er købt ind ( køber denne mdr ind til selve badetiden altså olie - sæbe osv det er billigt i matas denne mdr nemli ) *G*

tøjet mangler jeg kun str. 50 - ellers har vi en masse i 56 - 62 osv.. det bliver vasket af min kære momse!! og klar til vores kommode smiley

Ja mon ikk vi bliver klar *G*

• #6   27. feb 2011 ammepuden bliver syet af min mor - da den skal være til tvillinger. så hun er gået igang med det helt store.. jeg har valgt stof til den og så venter jeg bare på at den er færdig *G* min mor har brugt ammepude til alle os og hun råder mig til at få den fordi den er fantastisk !!

• #7   27. feb 2011 Vi havde absolut ALT klar smiley

• #8   27. feb 2011 Ammepude er en fantastisk ting, vil dog ambefale (personligt) den med krøjerkugler eller hvordan det staves. Da den kan formes og den er også rart, ikke kun til amning, men når man sidder med den lille.

Ellers, så sørg for at have så meget som muligt klar

• #9   27. feb 2011 Vil også sige sørg for at ha så meget så muligt klar, det er så trælst at stå bagefter og mangle lidt, det gjorde vi her for hun kom ret så ligepludselig.. smiley

vi havde jo så det meste hjemme, men manglede lige nogle få ting som at tremmesengen skulle slibes men nu bliver den bare malet om istedet for at bli hurtigere færdig.. smiley

• #10   27. feb 2011 Jeg har en klar intention om at alt skal være klar til baby kommer. Så der er stadig god tid til det.
    Vi mangler så også ALT på babyværelset, da det står som da vi overtog huset. Så der skal både laves el, og lægges gulv og det hele. Så det er godt der er god tid til det.

• #11   27. feb 2011 Jeg var forresten os glad for min ammepude (:

• #12   27. feb 2011 Jeg har forresten også en ammepude men bruger den faktisk ikke.. hehe brugte den den første dag vi kom hjem fra sygehuset men ellers har jeg bare gemt den væk igen men det er jo så forskelligt heh smiley

• #13   27. feb 2011 Jeg havde ALT ?
    Div. pusleting og plads.
    alt til seng, barnevogn og lift.
    incl pusletaske.
    Tøj 56-62 og lidt i 68 og 74.
    div ting til mad, flasker, sutter, MME osv.

Alt til bad og leg (;

simpethen alt.
    værelset var malet og indrettet (:

• #15   27. feb 2011 Vi havde også alt klar til den lille kom.. I god tid var vi færdige med alt smiley

• #16   27. feb 2011 Ved Málik var alt klart - værelset lavet, tøj vasket & ja bare i det hele taget havde jeg alt klart.

Nu her ved nr 2, er jeg sat til den 20/6 så der er lidt tid til endnu.
    Men alt tøj er allerede vasket - lagt på plads, Vuggen købt - barnevognen står klar på værelset.

Det eneste vi mangler her er bleer - et ekstra sæt lagner - mme ( kun for af være sikker ) & så lige en sutteflaske eller to.
    Ellers har jeg alt! smiley Værelset er i gang med af blive gjort klart, mangler lige af male den sidste væg & få sat tingene der hvor jeg gerne vil have dem stående smiley Jeg tager en dag af gangen & til sidst er det vel et værelse? smiley

• #17   27. feb 2011 skal man ha sutteflasker hvis men gerne vil amme??
    hvor mange sæt tøj havde i a 50- 56 osv.

• #18   27. feb 2011 Jeg ammer .. men købte sutteflasker alligevel inden jeg fødte.. og dem har jeg haft glæde af.. så køb nogle for en sikkerhedsskyld..

• #19   27. feb 2011 lad vær at køb så meget i 50.. hvis det så er en lille en du føder kan du altid købe lidt mere.

• #20   27. feb 2011 Det er desværre ikke alle der kan amme, eller kun kan amme nogen dage.
    Jeg selv havde hammer meget mælk, det løb og løb og løb. han kunne amme begge bryster i halvanden time uden stop & de løb stadig. men efter 9dage havde jeg simpelthen ikke nok mælk til af mætte ham smiley

Jeg synes det en go idé af have bare en eller to stående smiley
    & forresten min ammepude - åh jeg kunne ikke leve uden den.
    Min er med små kugler der former sig efter en, & den er simpelthen så behagelig! Jeg bruger den indtil videre til af sove med hihi. Nu den nede & få nyt betræk på ved min mor så den er klar til lillesøster kommer smiley

• #21   27. feb 2011 vi er klar til den lille kommer, jeg har termin d.5/4.. mangler kun ammepude... smiley

Kommentér på:
udstyr

Annonce