{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

fersilitet {{forumTopicSubject}}

hejsa alle sammen mig og min kærste var til en samtale i dag om hvordan vi skulle kunne blive gravide fandt ud af det ville komme til og koste mere end 20.000kr og så ville jeg høre om hvordan i ander har fået alle de penge fra lige nu kan jeg ikke lige finde alle de penge. og så skulle sagen i gemmet amtet det ved jeg heller ikke lige hvorfor håber nogen kan hjælpe mig....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Cleaning 205 kr.
  • Rensning af ovn og emhætte 1.799 kr.
  • Klipning af små hække 1.000 kr.
  • Hækkklipning en ydersiden og toppen 1.600 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Ophæng af billeder - slagbor 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fersilitet
  • #1   15. feb 2011 ja det vil koste os 20.000kr ´får og få 3forsøg på og blive gravide. min kærste har så dårlig sæd at de skal tage det lige fra pungen og så vil de tage æg fra mig og sætte sammen med hans sæd

• #2   15. feb 2011 Der er også billigt hvis det er inkl. medicin udgifter. (selvom det er MANGE PENGE). Men jeg har fået en pris på ca. 5400kr på af få taget æg ud og sat op en gang. De efterfølgende to gange koster ca. 3500kr og udtagning af sæd kirugisk koster 4000kr. Der ud over koster medicin ved siden af 9-11000kr til ægudtagning.
    Og man har en egenbetaling på medicin på 15000kr pr. år til fertilitetsbehandling. Det bliver hurtigt dyrt.

Vil lige nævne, af i danmark gruppe 1, kan man vist få dækket alt medicin. Men er ikke helt sikker.
    Håber det lykkedes jer af finde pengene

• #3   15. feb 2011 Mie medicinene koster bestemt ikke over 9000 kr. håber du bare har sat en nul for meget på.

• #4   15. feb 2011 Nej jeg mener det, 9000kr til 11000kr. Det er det jeg netop har fået af vide til møde her 25. januar. og mellem 2 og 3000kr hvis det er via insimination.
    Nu vil jeg lige huske af sige, at det er det jeg har fået oplyst, og jeg skal have sat gang i ægløsning inden de kan tage æg ud.

• #5   15. feb 2011 Fik bare medicin udgifterne oplyst til 2-3000kr ved insimination og 9-11000kr ved reagenglas. Skal til møde igen på onsdag, og skal da nok lige få tjekket op på det igen. Men er 99% sikker. Og ja, det er bare mange penge. Jeg er dog i gruppe1, så der får jeg medicin udgifterne retur.

Kommentér på:
fersilitet

Annonce